8.10.2006

EVETSE ÇİÇEK AÇ


Saksıdaki çiçeğim,

şu an sana bakıyorum.
Acaba bazen sen de beni
izler misin?

Evetse çiçek aç.

Sana sorular soruyorum.
Ama sen cevaplarını öğrenmemden
korktuğun için susuyorsun.

Evetse çiçek aç.

Senin ömrün topraktan gelmiş
suyla birlikte.
Benimkiyse alnımdan süzülerek
terle birlikte
toprağa mı gidiyor?

Evetse çiçek aç.



>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan
:SunnyCameHome | Tarih: 28.3.2008
Konu: ...

bugün burada yecin şiir arşivini tekrar okumak için bulundum...
hüzünlendim, gülümsedim, neşelendim, ağlayayazdım, öfkelendim,sevindim,kızdım, düşündüm,inceldim ve daha bir sürü şey hissettim.. dolu dolu gidiyorum...
Sağol Yec...
...........
Sunnicim, ne zahmet ettin de geldin. Çok sevindim ziyaretine, bu arşiv pek ziyaret edilmiyor gibime geliyordu :) En çok ta neşelenmene sevindim.
Yazan:im | Tarih: 19.10.2006
Konu: .........

güzel şiir...özeliikle son dörtlük harika ve unutmamak için not defterime kaydediyorum izninle...
Yazan:hicasliyok | Tarih: 11.10.2006
Konu: Şiir Üzerine Düşünceler

Şekil olarak pek kafiyeli sevmiyorsun sanırım. Hep serbets ölçü. Şekilden çok öz ön planda. Hep bir hikayesi oluyor. Hep bir düzyazıya yatkınlık ama düzyazı ile asla anlatılamayacak şeyler.
şiirin içine birazcık girince aklıma geldi bir kaç anım. Balkonda oturup Allah'la konuşmaya çalışırdım. Sorduğum soruların cevapları evetse rüzgar yüzüme doğru essin, hayırsa esmesin diye de tekrar eder dururdum. Bi ben değilmişim demek ki cevapları doğada arayan.
Kolay gelsin.
ASLI
Yazan:hbasak | Tarih: 10.10.2006
Konu: .

şiir gerçekten çok güzel. Son dörtlük çarpıcı.

Yazan:senfoni | Tarih: 8.10.2006
Konu: senfoniden...

aldırma çiçek
bu da geçecek
Yazan:ipeksol | Tarih: 8.10.2006
Konu: ben de geldiiimmm

yec tarzı papatya falı ..
kalemine sağlık..
gönlünce ol olur mu
Yazan:caglarbilir | Tarih: 8.10.2006
Konu: evet evet

böyle içeriklerde yorumcu olunmuyor, okuyucu olunuyor.
okuyucu olarak çok sevdik, teşekkür ederiz.
Yazan:Zü-Leyla | Tarih: 8.10.2006
Konu: çok güzel

bayıldım ben bu şiire...o kadar...

Hiç yorum yok: