21.10.2006

İnsanoğlu Kuş Misali


Takip eden arkadaşlarım bilirler, uzun zamandır ağzımda bir "gitme" lafı dönüp duruyordu. Lafı böylesi geveleyip durmamın nedeni ise işlerimin henüz kesin bir sonuca bağlanmamasıydı. Kesin sonuç bu sabah saat 10 sularında bir kargo görevlisinin elinde ulaştı bana. Mart ayından beri süren tasarılar ve organizasyonlar nihayet başarıyla sonuçlanmış oldu.

Kargo görevlisinin getirdiği şey 9 aylık amerikan vizesiydi. Sevgili arkadaşlarım, en az 9 ay en çok bir buçuk sene kalmak üzere ABD, Florida eyaleti Miami şehrine gidiyorum. Burada kendi mesleğimle ilgili olarak maaşlı bir staj programında çalışacağım.
  
>>

İnanın sekiz ay önce oraya gideceğimi söyleseler ben de katiyen inanmazdım. Ama hayat bu, demek ki yiyecek ekmeğimiz varmış orada (hamburgerimiz yani)

Benim hayatımı, mesleğimi merak etmişsinizdir belki de şimdi... Efendim, gizlimiz saklımız yok ama hayatım hakkındaki bilgileri zaman içine yayarak anlatmak daha doğru geliyor bana. Şimdilik Amerika işi ile ilgili söyleyeceklerim bu kadar ama umuyorum ki, ilerleryen günlerde fotoğraflar eşliğinde çok eğlendirici ve bilgilendirici yazılar yazacağım burada...

Dediğim gibi blog işine devam etmekte kararlıyım. Bu, hayatımın bir parçası olmaya aday bir hobi. Hem yazarken hem de okurken büyük keyif alıyorum. Oraya ilk vardığım zamanlarda ortama alışmak ve bir bilgisayar bulmak konularında biraz zorlanabilirim, o yüzden ilk zamanlar çok sık yazı gönderemeyebilirim. Ama emin olun, bu sanal/gerçek arkadaşlık ortamında beni seven insanları habersiz bırakmayacağım. (Söz mü? Sööööööööööz!...)

İnternet bağlantım bayramdan sonra kesilecek. Eşyalarım kolilenmeye başladı. Evde bir toz bulutu kalktı ki sormayın. Gidiyorum anaaaacım...

Uçağım 31 Ekim günü İstanbul' dan kalkıyor. Ama bu süre içinde bir iki yazı daha yazmaya ve takip ettiğim blogları okumaya zamanım olacağını sanıyorum...

Şimdilik hoşkalın,

Yazılarımı okuyan, yorum yapan/yapmayan, c-kutusundan cöö yapan/yapmayan, yolda yürürken ya da patates pişirirken birden bire beni anımsayabilme ihtimaline sahip tüm dostlara selam ederim...



ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2006-10-21 00:57:33
Konu: hobaa

ben şimdiden iyi yolculuklar dileyeyim.
Hiç görüşmedik ama görüşmek üzere :)  
..........
Çağlar çok güzel bir dilek bu, bilmukabele diyorum... Senin kadar hızlı bir yorumcu görmedim bu güne kadar. Daha 10 saniye önce bitirmiştim bu yazıyı.

Sayfamı "izlemeye" aldığın için teşekkür ediyorum.
Yazan:eryol | Tarih: 2006-10-21 01:26:49
Konu: yol

Yol uzun, mesafe uzun.. İnternet mesafeleri kısaltıyor değil mi?
Bloguna devam edeceğini duymak güzel, sevindim şahsen.
İyi yolculuklar dilerim. Gidişini varışını da haber edersin bizlere umarım.
Bir gün döndüğünde, Alsancak'ta karşılaşırız belki ;)

-ge 
...........
2008 Haziranında Sevinç Pastahane' sinde buluşmak üzere o halde. (Not, Alsancak' a gitmek isteyen tüm arkadaşlar mevzubahis pastahanede buluşurlar, aksi mümkün değildir)
Yazan:vaveylaa | Tarih: 2006-10-21 08:38:19
Konu: günaydın

çok sevindim senin adına ve umarım herşey istediğin gibi olur. Biz bağrımıza taş basar bekleriz seni napalım.
sayfamda herkesin bayramını kutlar bir msj yazmıştım ama hadi sana bi kıyak yapıp buradan da iyi bayramlar dileyeyim.
görüşürüzzzz
Yazan:zuleyla | Tarih: 2006-10-21 10:39:07
Konu: ve sır perdesi aralanır :)

Miamili Yec ha...(ben gerçi anlamıştım 5 harfli deyince ama :p ) herşey istediğin gibi olur inşallah...sen sevindin diye sevindik bizde :) iyi bayramlar...  

Yazan:hbasak | Tarih: 2006-10-21 14:10:53
Konu: yolculuk

İyi yolculuklar...Yurtdışında blog çok pratik bir iletişim aracıdır; tek tek mailler yerine ne yapıp ettiğini, neler gördüğünü tüm ilgilenenlere bir seferde anlatabilir insan...benim de doktora, iş gibi vesilelerle yolcu edilmek üzere arkadaşlarım var, hepsini blogcu yapmaya çalışıyorum, sakın sen de kesmeyesin yazmayı...
Yazan:dilaya | Tarih: 2006-10-21 22:03:37
Konu: iyi yolculuklar...

Şimdiden iyi yolculukar yolun açık olsun...
Yazan:butterflyvalley | Tarih: 2006-10-22 07:07:42
Konu: :)

sana iyi yolculuklar ve yararlı bir iş yaşamı diliyorum YEC.
amerikadatyken yazdıklarına bigane kalmayacağıma kendi adıma söz veriyorum.

miami ha?
Yazan:ipeksol | Tarih: 2006-10-22 14:24:50
Konu: hayatın anlamı..

gün geldi
gidiyorsun demek..
hayatının çooookkkk güzel olmasını dilerim her zaman..

biraz burukluk var içimde yine de
kendine dikkat et yec..
dualarım seninle  
 

Hiç yorum yok: