31.12.2006

Kurban Oldumunun Kurbanı


Gerek C-kutusuna gerekse de yorumlar bolumune kutlama ve iyi dileklerini ileten arkadaslarima cok selam ediyorum. Ben de sizlerin gecmemis, hali hazirda devam etmekte olan kurban bayraminizi kutluyor, kurban oldugum memleketimde mutlu huzurlu ve saglikli bir sene gecirmenizi diliyorum.

Blogcuya giremedigi zamanlarda cigerinin (yumusak g' siz okunacak) bir kenarinda bir miktar yanma duygusu hisseden kadim dostunuz YEC (Bknz, asagida)
 
>>

Foto notu: Bir yanlislik olmasin fotograftaki yer ABD degil Fransa, fotodaki YEC ise simdiki degil 6 ay onceki YEC'tir.


ÖNCEKİ YORUMLAR :

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-01-01 13:01:46
Konu: Mandalina Tadında Bayramlar Dileği Yorum Başlığı

Pek Kıymetli ve Çok Saygıdeğer Blogcu Arkadaşım YEC; :)
Bayramını Tebrik Eder; Nice Güzel Yıllar Dilerim. Allah seni blogcu'dan eksik etmesin:)
Bu arada; resmin bomba :)

-Aslı-  
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-01-01 19:20:46
Konu: makina

en sağdaki haşarı motoru görüyo musunuz.
kaçmasın diye yere çivilemişler hayvanı...

Duramadım EK: Usta, ne yen ne içen oralarda... eric bana ile danaya olmasa da maricon olmayanından bir tomas'la domuz'a girdiniz mi. 
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2007-01-02 20:34:36
Konu: ...
İşte bir genç...peki sadece genç mi?..hayır aynı zamanda özgüvenin simgesi...
Hoyratça taranmış saçlarında çocuksu bir acelecilik var...Sanki o motorlara atlayıp biryerlere gidecekmiş gibi...

Kimbilir...belki de tutku taşıyor çantasında:-))))

(tanıdık geldi mi YEC?:-)))
Yazan:zuleyla | Tarih: 2007-01-03 00:34:57
Konu: ***
YEC ya, şu fotoğrafta elinde plastik bir bardak var mı yok mu?
merak ettim ama napiim :))
Fransa da bizim buralara benziyomuş yav...
sevgiler,saygılar...
.......
plastik bardak ve icinde cok guzel bir sarap, mutemadiyen ice ice gidiyorum...

Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-01-03 23:19:49
Konu: selam
artık seni sokakta görsem tanırım herhalde:))
Yazan:sharquteri | Tarih: 2007-01-04 02:52:38
Konu: pardon
dolphinblue, asagidaki extra fazla yaziyi silince senin yorumun da silindi, ozur diliyorum... Bayram dileklerin icin tesekkurler...
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-01-04 12:58:58
Konu: no problem!
Sorun değil YEC :) Sen yazmayı ihmal etme yeter ki. Ben sana yine yorumlar yazarım :)

Sevgiler

Dolphin
Yazan:likelife | Tarih: 2007-01-08 14:18:40
Konu: selam
sayfayı tesadüfen bulmuş olmak,
sonra bi kaç sayfasını gezmiş olmak,
maricon yazısıyla kopmuş olmak,
bu hakkı verir mi bana bilmiyorum ama,
bi yorum yazayım dedim..
Hatta arkadaş listeme bile ekleyebilirim dedim..

Böyle hisler oluştu sayfanı gezince bende..
Bilmem yeterince saçmalayabildim mi?
( eveth )
Yazan:ipeksol | Tarih: 2007-01-12 16:55:54
Konu: düş
özlemişim ben seni yahu..
bu resim iyi geldi
gönlünce kal olur mu
  

Hiç yorum yok: