28.01.2007

Aman Allahım Görüyorum!

  


Aman Allahım görüyorum ve görünüyorum... Dün akşam itibarıyla köyümüze ilk televizyon gelmiş oldu, artık Zeki Müren şarkı söylerken sadece sesini duymakla kalmayacak görüntüsünü de göreceğiz... Burada Cem Yılmaz çıkar:

-O da bizi görecek mi?

>>

Nihayet kendime bir fotoğraf makinası almış bulunuyorum. Fotoğrafta da elimde duran küçük dostum Kenan Sadi (Canon SD 900) sayesinde artık gözümüzün perdesi kalkmış oldu. Bundan sonra size Mayami dolaylarından enfes görüntüler sunmakla kalmayıp bazı videolar bile hazırlayacağım... Hatta fotoğraf konusunda takıntılı bir insan olarak sanırım extra bir foto-blog hazırlama yoluna gideceğim.

Bu ilk fotoğrafımda size kendimi tanıtıyorum. Daha önceki sokak fotoğrafında uzun saçlı olarak gördüğünüz ben aslında hayat boyu öyle kalmayı tercih ederdim ama elden ne gelir, iş-güç-prosedür davası yüzünden verdik postu Türk Hava Kurumuna. Şimdi nasıl da tuzlu yatmaktadır bir yerlerde o benim canım kıvır saçlarım...

Annecim, sen de orada mısın, seçemiyorum buradan... Üç aydır görmediğin oğlunun son versiyonunu bi gör sen de... Biliyorum, sen bize sıfır kilometre cillop bi beden sundun yıllar önce ama biraz yıprattık biz onu yollarda be! Bak bakalım sağında solunda hasar, çizik var mı? Elbet gözüm gibi bakıyorum emanete ama trafik bu anne, sen dikkatli gitsen de gelip başkası çarpıyor... Solda yukarıda Süphan Dağı silüetinde bir sivilce yükseldi, bilmiyorum neden? Ergenlik zamanıma bir gönderme yapmak istiyor olabilir mi? Neyse.

Burada yine Cem Yılmaz çıkar:

-Yahu, bu fotoğrafta makinayı elde tuttuğuna göre fotoğrafı kim çekti?

Ayna.


ÖNCEKİ YORUMLAR :

Yazan:skazka | Tarih: 2007-01-28 10:29:10
Konu: :)
saçlarına üzüldüm yec...ama yıka çık olmuş,pratik...bir de yüzün ortaya çıkmış,seçilmiyordun öyle...iyi yönlerinden bakmak lazım,en azından thk ya vermişsin saçlarını:) ...o sivilce de memleket hasretinden olsa gerek,umarım zamansız patlamaz lav misali...
dünlük lerinin devamını dilerim...kendine iyi bak...
Yazan:zuleyla | Tarih: 2007-01-28 11:09:11
Konu: ***
Merhaba Yec,
Kenan Sadi yakışmış be sana... Hayırlı olsun...Güle güle kullan... Artık makineyi aldığına göre şu Ramonu da gösterirsin bize...Sonra golf sahasında yec, kasada yec, piyanoda yec kareleri falan da görmek isteriz...
He bu arada yorumlarına pek sevindim... Yoksa la charcuterie nin çamaşırhanesinden benim blog çekmiyo herhalde diye içten içe pek dertleniyordum... :)
Cümlelerime burada son verirkene foto makinesinin darısı arabanın başına diyor, güzel günler diliyorum...
Sağlıcaklan...
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-01-28 13:26:33
Konu: slm

you are looking very handsome Yec :)
kısa saç çok yakışmış ama resmi görünce aaaa dedim bu Yec mi gerçekten!

blogcuğuma yaptığın kısa ziyaret için çok teşekkürler... hayatının saatlere dakikalara ve sadece işe bölündüğünü çok iyi biliyorum. ben yalnızca birz bencillik edip sana kendimi hatırlatmak istedim hepsi bu :) işe yaradı galiba...

sevgiler  
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-01-28 14:03:06
Konu: anaa yec :)
selam hayırlı olsun hehehe çok hoşuma gitti fotoğraf makinanın adı.kısa saçlar da kötü değil kökü sen de ya nasıl olsa gene uzatırsın:)bu fotoğraf işine en çok annen sevinir her halde ne güzel .araba da olur inşallah yakında onu da görürüz.hadi kendine iyi bak kolay gelsin
Yazan:sharquteri | Tarih: 2007-01-28 17:01:37
Konu: Yorumlara toplu cevap

Hemen sunu soyliyeyim ki, bu forograf benden cok Ahmet Ozal`a benziyor, simdi farkettim. Ben bu kadar kalipli degilim yahu, fotografi kuculturken perspektif SIKISMASI (niye buyuk harfle yazdigimi anlayan anladi :) olmus. Neyse...

SKAZKA: Cikar agzindan baklayi, azcik adama benzemissin de, tamam, anlasildi... Ben de ozellikle Suphan i secmistim zaten, kendisi eski bir volkan kardesimiz. Evet patlama yakin gibi gorunuyo...

Geldigin icin saol... Mahcubiyetlerimi iletir, gozlerinden operim...

ZULEYLA: Ramon u gozterirsem isin buyusu kacar yaa, o kadar abarttik, simdi millet "yav bu muydu?" diyecek... Saol, Kenan Sadi ile muthis projelerimiz var. Piyano konserleri mi istersin, miami turlari mi, yoksa ispanyolca kurslari mi?

DOLPHINBLUE: Tesekker ederim, ortalama gorunuslu bir turk erkegi iste... Daha cok gelecem kismetse sayfana... Gorusuruz...

IMBIR: Evet annem icin gayet guzel oldu, mutlandi kadin... "Koku sende" cumlesi cok sevdigim iyi bir cumledir. cok espri cikar ordan. Arabaya soyle bir iki ay daha var... Cok tesekkur ederim yorumuna.  
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-01-28 20:25:35
Konu: "Komposizyon Yazarken Başlığı Yazı Bitince Koyun."diyen kel edebiyatçı yüzünden 10 dakikadır "Şimdi bu yorumun ana fikri nedir? Kısa ve çarpıcı bir başlık bulmak lazım." diye düşünüyorum konulu yorum başlığı :)) 

Aman Allah'ım!! Artık YEC'i okurken görebileceğiz de! Peki sende bizi görebilecek misin YEC? (Tamam yazının etkisinden silkiniyorum. 1 dakika) ---1Dakika Sonra--- Yok yok ben hala etkisini atamadım üzerimden YEC ama ama ama sendeki saç-sakal-kıl-tüy oranı gözle görülür biçimde (Bu deyiş de bi ayrı saçmalık; sanki başka neresiyle görebilir ki insan?!) azalmış! En son "Betakaroten"in turuncu renk verdiğini ve "Carrot"dan geldiğini ve fazla portakal,mandalina, havuç yendiğinde ten renginin turunculaştığını öğrendiğim zaman bu kadar şaşırmıştım :))) (VAaayyy "Biri benimle ilgilensin bakın ne çok şey biliyorum ben!!" modumdayım demek ki :)) Sizin adınıza "Aferim kızımıza." diyorum kendime. Annem geçen gün "Aslı derslerde gördüğün şeyleri hayatta uygulamaktan vazgeç artık!" dediydi :))) )
Her neyse kamera mı daha şık sen mi ayırt edemedim YEC; 10 üzerinden 10 veriyorum kamereya sanaysa (Bardağın boş tarafını görmekte üzerime yoktur :)) )
9,5 çünkü (saçların kıvırcık olduğundan ya da benim uzun saçı erkeklere çok yakıştırdığımdan) uzun saç sana daha çok yakışıyooooRR YEC!!
Bu arada Fotoğrafları blogcunun "yazı yazma şeysi"nde değilde önceden "resize" (Türkçesini desem pek alakasız duruyor yahu) ediversen benim şu 2ye1.75 gözlerimi de "Yav Buralarda bi dağ varmış nerede olaki o?"diye yormasan?! :)) Olmadı bildiğin tepelerden "Dağ" diye bahsetmesen? Çünkü benimkiler "Sıra dağ" şeklinde sağ yanağımda bir yıldız oluşturdular bu gün. Artık kendi kendime "Sivilce çok yakışıyor bana yahu yüzüme renk geliyor! " diyorum (Ehh her zaman bardağın boş tarafı görülmez ki canım!---Ayrımcı gördüm kendimi :)) )
REsimde görünmeyen sivilce için dediklerin bende "Sana bu abartma huyu sonradan eklendi heralde" cümlesi kurmaya vesile oldu. Şimdi Ramon'u benim kadar bir şey diye hayal ediyorum :))
Son olarak söyleyeceğim bir şey varsa o da seni kravatla görmüş olmanın bende garip duygular (Sonra tanımlarım) uyandırmış olduğudur. (Şimdi kıvırma faslındayız=) yani nasıl desem öyle mizahi yazılar yazan bir adamı daha bir (KemKüm) ciddiyetsiz (evet doğru kelime bu?) (hayır hayır resmiyetsiz diyelim) bekliyordum heralde:)) Ondan saç sakal "şort-tişort" bekliyordum heralde:)) Miami deyince tatile gitmişsin havası vardı bende:)))
Yeni Kameranın Çok Aşırı Süper Resimlere Vesile Olmasını Diler; Küçüklere "Hey Ahbap!" Büyüklere "Hey Dostum!" der (Ne alaka olduğunu ayrıca düşünür.) giderim.
Görüşmek Üzre YEC. Sağlıklı Bronzlaştırdıklarımızdan Olman Dileğiyle :))
ASLI
(Acaba neyi düzenledim ben şimdi?? :)) Sadece "Kibariye" yazmayı unutmuşum da ondan düzenle dedim. Yoksa hiç bir şeyi düzenlemedim. Blogcu benim yalancım.=))
Kiboş YEC! :))
.................. 
Asli yine koparmissin yorumda yahu... Oteldedeki meyil rumdan baglanmistim, millet kikir kikir su kaynatmamdan fena halde isgillendi....

O edebiyatcilardan bizim okulda da vardi. Baslik atmadan yaziya girince cok kotu hissediyo kendini insan ya, okyanusta pusulasiz gezer gibi oluyo resmen... Tamam sonra baslik geliyo da, gelene kadar bayagi bi kafayi mesgul ediyo...

Sac konusuna alisamaman normal, zira ben kendim bile 1 ayda anca hazmedebildim bu goruntuyu... Dustan cikinca aynadan bana bakmakta olan yabanciyi gorup utandigim cok oldu, gel zaman git zaman bu yabanci insani da bagrima bastim ve benimsedim. Bir ben yarattim ondan, benden iceru...

Sozumona amerika ozgurlukler ulkesi...Yalan valla... Neymis efendim "Hizmet sektorunde sac sakal birakilmaz, hergun tras olunurmus..." Biz de kurallara uyduk ve kestik iste... Ne yapalim, bari bir nevi anma toreni olarak avatara uzun sacli dehsetengiz fotolarimi koyayim eve gidince...

Sivilcem bugun itibariyle biraz duruldu, ellememek icin zor tutuyorum kendimi. Ellemiycem hayir...

Bu yukaridaki kiyafet piyano calma kiyafeti... Golf sahasinda daha spor oluyorum, tulum falan giyiyorum, orasi cayir mera oldugu icin pek karisan olmuyo, arasira tisort, sort bile giyiyorum... Beni dogru tanimlamissin, aynen oyle bi insanim ama biliyosun amerikada bile seni frenleyen seyler var... Naapalim...

Sag olan buyur, kivirlar geri gelir, sakallar yine cikar... Ama su gercek hicbir zaman degismez: Yalniz saglikli sac parlar...

Yorumun icin saol aslicim.

KIBARIYE :) 
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2007-01-30 00:34:47
Konu: ...

Alışmıştık seni uzun saç ve top sakalla görmeye,farklı biri olmuşsun resmen.Buna da alışırız inşallah!

Bu arada okul uzadı bir dönem (en azından şimdilik,yani hoca bir kıyak yapmazsa),tavsiyelerini bekliyorum bu konuda...  

Yazan:ipeksol | Tarih: 2007-01-31 14:24:52
Konu: düş

amannnn..saçlar gitmiş yaşın ortaya çıkmış..valla 20 yaşında çıkmışsın..gençleşmişsin valla 
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-02-03 17:01:17
Konu: ben niye

buraya yorum yazmamışım ki, birader okuduk, yeterince de gördük. hadi başka şeyler göster artık bize...

hah yorum da yazmış oldum.  
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-02-04 02:38:49
Konu: mimli yec seni :)

mimlediiim seni :) sorry about that :) müsait bir zamanında bloğuma girersen anlarsın demek istediğimi. tabii mimlenme olayından haberin varmı bilmiyorum hiç :)
sevgiler, kolay gelsin 
Yazan:handecasus2 | Tarih: 2007-02-21 01:20:49
Konu: :)
kelimelerle ne güzel oynuyorsunuz.
bloglarda uzun yazıları pek okumam ama az önce kendimi upuzuuun yazılarınızı okurken buldum.
sık sık uğrayacağım.
  

Hiç yorum yok: