20.02.2007

Sür Sür Arabanı


Gez sokakları,
Keyifli neşeli, tasasız çıkar
Hayatın tadını...

Girişi, bir Bay Müzik bestesi olan "Sür Sür Arabanı" ile yaparak hem videoyla bir bağlantı kurmuş hem de zamanında iyi bir "Susam Sokağı" seyircisi olduğumu göstermiş oldum.

Merhaba sevgili blogcular, sayfamı takip etmekte olan arkadaşlarım, kuvvet komutanları ve saygıdeğer basın mensubu arkadaşlar... Hepiniz hoş geldiniz. Bu yeni postamda, çalıştığım golf sahalarını gezerken çekmiş olduğum çeşitli görüntüleri birleştirerek küçük bir film hazırladım size. 
 
>>

Normalde üç farklı golf arabasıyla ve üç farklı mekanda geziyorum ama tüm bunları tekbir (allahüekber!) yolculukmuş gibi montajladım. Bu arada kendimi montajcılığa mı verdim ne?

Lafı fazla uzatmadan film ile başbaşa bırakıyorum sizi.



GELECEKTEN NOT: Bu videonun orjinal dosyasını kaybettiğim için video' yu yukarıdaki bağlantıyı tıklayarak izlemeniz gerekecek.



ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-02-20 06:57:47
Konu: hobaa
heeh çok güzel olmuş.ben nasıl bağlayacak, herhalde bağlamaz, uzun bir filmin başlangıcı gibi yapmıştır dediydim ilk başta izlerken ama her zaman kamerayı alan birileri vardır deyince kendi içinde bütünlüğü olan harika bir kısa film olmuş.
saygılar.
Yazan:skazka | Tarih: 2007-02-20 18:27:45
Konu: gezelim görelim
"ay ayy şimdi palmiyelere çarpacak,ay yoldan çıkacak bu çocuk" diyerek izledim:)
çok heyecanlıydı benim için...gezerken kendime bikaç palmiye ağacı beğendim sizin oralardan,gökyüzü de çok güzeldi...uzaktaki evleri seçemedim yec...seni yakından görmüş oldum..bu arada ayakkabıların da çok güzelmiş...sonra kameraya doğru koşan adam sahnesi çok korkunçtu:)

"sür sür arabanı
anlat bize oraları
gezelim görelim
amerikayı yec le yeniden keşfedelim"

der...gider skazka...kendine iyi bak...iyi işler,iyi eğlenceler...  
Yazan:senfoni | Tarih: 2007-02-20 19:28:00
Konu: senfoniden
müthiştin...
son harikaydı...
espiri gücünü ve ironi ustalığını selamlıyorum....
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-02-20 20:28:59
Konu: selam
çok hoş olmuş palmiyeler heyecan katmış bencede:)anam şimdi çarptı çarpacak diye izledim:)yol ortasında hiç tekin değil o palmiyeler.bi de direksiyonda hem tempo tutup hemde kamerayı kontrol etmeyi nasıl başardın ben olsam kamera bir yana fırlar araba bir yana palmiyelere dalar falan.çok güzel olmuş eline sağlık devam filmini de bekliyoz hadi kib:))
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-02-20 21:07:51
Konu: this is great!
nihayet seninde sıran geldi demek :) tüm karizmanla senide görebildik sonunda :) yalnız sona doğru o koşma şeklin bana blair cadısındaki sahnelerden birini hatırlattı nedense :) kalbimi hoplattın Yec :) pc ekranından odamın içine zıplayacaksın gibi geldi. tıpkı halka filmindeki o garip, uzun saçlı, günlerce karanlık odamda beni seyrettiğini düşündüğüm, ürkütücü küçük kız gibi. eh bu kadar etki bıraktığına göre süper olduğunu söylememe gerek yok sanırım :)

sevgiler dolphin
Yazan:KemiKtozU | Tarih: 2007-02-21 11:23:30
Konu: .
Tekbir (Allahuekber!) esprisine koparaktan bayıldım bayılaraktan koptum.. :)
Yazan:likelife | Tarih: 2007-02-21 17:00:40
Konu: :))
Hep okuyorum,
hep buralardayım,
uzun zamandır söylemiyordum,
söyleyeyim dedim :))) 
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-02-21 18:30:56
Konu: tebrikler...
Çok güzel olmuş ! Sürpriz sonlu senaryo-çekim-montaj-müzik. Oyuncu, kaşlarını biraz fazla çatan bir tip ama fena değil. Ben olsam en iyi film dalında blogcu Oscar'ını bu filme verirdim.
Yazan:farmau | Tarih: 2007-02-22 00:00:39
Konu: mrb
hakkaten çok güzel olmuş,özellikle sonuna bayıldım...
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2007-02-22 22:54:55
Konu: :-)
Çok güzel :-)) Yüzünde ciddi bir ifade vardı arabayı sürerken,"buraların hepsi benim" der gibi:-))

İyi kal,

İzmir'den sevgiler
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-03-04 03:16:24
Konu: Sessiz Sinema..Muhteşem YEC
Saatin geç olmasından mütevellit (Allah'ım sonunda cümle içinde kullandım bu kelimeyi :)) "Baba bana mütevellit al" ya da "Ben mütevellit gördüm."lerden çok sıkılmıştım :)) -- ) sessiz sakin izledim yine hoparlörler kapalı.. "Hakikaten nası yapmış bu adam bunu yav YEC ne çok şey biliyo" diye düşünerekten izledim yani.. Hani güldürürken düşündürücü bi video olmuş :))) gülerken düşünebiliyorum da:) Laf olsun diye gülüyordum ki sonunda essahtan gülecek bir şey çıktı.. Harikasın YEC.. Hatta sadece harika da değil çok "mütevellit" sin :))) Aşırı başarılarının çok fecii devam etmesi temennim ile :)
ASLI
Yazan:mitimat | Tarih: 2007-06-15 01:19:54
Konu: ben bu sonu bir yerlerden hatırlıyorum:))
bir geziye gittiğinde arkadan gelip en son kamerayı alan bir çocuğun hikayesidir bu:)))
Yazan:birsennn | Tarih: 2009-03-16 21:15:50
Konu: ya video yokkk!!!
ben kaç gündür bu videoyu arıorum lütfen tekrar yayınlar yada bana mail olarak atarmısınnnn.lütfennnnn
 

Hiç yorum yok: