28.03.2007

Sevgili Dünlük Nasılsın?


Uzun zamandan beri görüşemiyoruz kuzum. Geçen dünlerde öyle çok şey oldu ki, ben bile tek tek sayamayacağım şimdi onları... Başımızdan büyük bir Golf Şampiyonası geçti. Dünyanın 74 ülkesinden gelen şampiyon golfçular bizim sahamız Mavi Canavar' da ter döktü. (Klişe gazete cümlesidir bu da ha...) Şampiyonayı meşhur Amerikalı Golfçu Tiger Woods kazanırken diğerleri ter döktükleri ile kaldılar. İnanın etraf ter kokusundan geçilmedi beş gün boyunca (yeter, yeter) Yasak olduğu halde bolca video ve fotoğraf çektim. Türk değilmiyiz işte, biri bize yasak koysa sinirleniriz ve delmeye çalışırız... Neyse, en yakın zamanda bir Golf Şampiyonası yazısı yazacağım buraya...  

>>

Öte yandan beni çok heyacanlandıran bir geri sayım var hayatımda. 11 Nisan' a doğru geri sayıyorum. Annem ve Babam beni ziyarete Miami' ye geliyorlar. Bir süredir vize işlemleri ile uğraşıyorduk ama kesin olana kadar yazmak istemedim. ABD bizimkileri çok sağlam buldu herhalde, tam on yıllık vize vermiş ikisine de... Benden de çok yani. Evet, hasret hasret diye bayağı bi kafanızı şişirdim burada ama sonuçta bitiyor işte... Yirmi günlük sıkıştırılmış ve yoğunlaştırılşmış bir aile saadeti bizi bekliyor.
Daha önce anlattığım gibi burada toplu taşıma sıfıra yakın olduğundan ve mesafeler de çok uzak olduğundan her şahsa bir araba gerekiyor. Ailemin gelmesi ile birlikte araba araştırma, soruşturma işlerime hız verdim. Onlar gelmeden bir tane almam lazım kesinlikle, yoksa 20 günü benim evin oturma odasında amerikan sitkom dizilerini seyrederek geçirebiliriz.

Dediğim gibi hayat bu aralar tıkırında maşallah. Yediğim birşeylerden zehirlenip iki gündür aralıksız istifra ettiğimi de saymazsak benden iyisi yok. Tüh bak, bunu yazmayaydık, annem okur telaş yapar şimdi... Neyse, yeni bir eve taşındıkları için şu an internet bağlantıları yok, bağlanıncaya kadar da durum zaman aşımına uğrar. Bugün biraz iyiyim çok şükür ama hala iştahım yok, kıymalı kol böreğini hayal etmek bile gelmiyor içimden. O kadar kötü yani...

Sevgili dünlük ve gıyabında blogcu arkadaşlarım, yazıyı burada kesmek durumundayım şimdi. Dışarı çıkıp sindirimi kolay, içimi kaldırmayan bir yemek bulmalıyım. Bayağı halsiz düştüm bu aralar...

Yeni yazılarda ve sizin yazıların altındaki yorum pencerelerinde görüşmek üzere. En güzel günler, en güzel geceler sizlerin olsun. TRT FM' den ayrılmayın.


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-03-28 09:03:15
Konu: ohh oohh ne güzel
Süper bir haber bu YEC..
Yani ailenin gelmesi..
Benim Annem de orada
Onada öyle uzuunn süreli vize verdiler
(Yaşları geçkin diye mi bol keseden veriyorlar acaba !!)
Korkarım süresi dolana kadar kalmaya niyetli ...

Mide işine üzüldüm ...
Umarım en kısa sürede iyileşirsin ... 
Yazan:sevenmonths | Tarih: 2007-03-28 12:28:39
Konu: sevın...
gözün aydın YEC...
ben de İzmir'den Türk usulü bi çanta yapıp göndereyim mi..? :)))
içinde rakı da olsun mu :P
hadi bakalım mutlu günler ve geçmiş olsun bu arada...  
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-03-28 18:54:42
Konu: iyi dilekler
allah (bir an önce) kavuştursun......(araba) şimdiden hayırlı olsun....(zehirlenme)geçmiş olsun....afiyet olsun

Ek: allah kavuştursun..ayrılırken denirdi di mi....çok düşünüp çıkaramamıştım, kavuşanlara gözünaydın deniyordu di mi, dolfin öyle demiş...askere gidenlere de hayırlı tezkereler...ama bunun konu ile alakası yok
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-03-28 22:03:26
Konu: gözün aydın!
yakında gerçekleştirilecek olan aile ziyaretine çok sevindim yec,
bol bol resim çektirinde bizde faydalanalım buralardan :)
sevgiyle kal
dolphin

ps: vücuttaki zehiri atabilmek için yoğurttan uzak kalma olur mu? panzehir gibi birşey o...
Yazan:farmau | Tarih: 2007-03-28 23:42:33
Konu: ...
Çok geçmiş olsun yec..
Dikkat et kendine olur mu?
Kesin avakadoların suçu bu,yoksa mangoların mı?
Hangisi yaptı söyle kulaklarını çekicem :P
Yazan:sehrayin | Tarih: 2007-03-29 00:11:20
Konu: Geçmiş olsun&Gözün aydın
Bence seni yoğun ter kokusu da zehirlemiş olabilir :) Geçmiş olsun.
Bol saadetli günler dileğiyle, esen kal...
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-03-29 07:38:23
Konu: haydaa
yecaittin, çocuğum... sana bilmediğin şeyleri yeme demiyo muyuz. aaa.
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-03-29 22:15:39
Konu: Geçmiş Olsun YEC..
Annenlerin yanına geleceğine çok sevindim. :) Belki biz de Haziran'da ablama gideriz... :( --(Nerdeee)--
Ayrıca geçmiş olsun dileklerimi can-ı gönülden kucaklayıver :) İnsanın canı en sevdiği yiyeceği çekmiyorsa orada bir sorun var demektir. Dikkat et kendine. Sağlıcakla kalıver. Kibariye YEC :)
aslı
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2007-03-30 00:57:01
Konu: ...
Gözün aydın YEC.Hasretlik bitiyor sonunda.Geçmiş olsun ayrıetten...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-04-01 16:08:35
Konu: geçmiş olsun
geçmiş olsun yec neyse o kıymalı kol böreği gelene kadar geçer .ailenin ziyareti çok güzel bir haber çok sevindim.az kalmış.bugün 10 yarın 9 sonra 8..çok çabuk geçer.tigerıda (aygır diye çağrışım yaptı bak şimdi töbe töbe) ailece severek izliyoruz.maaşallah çok başarılı.pek de zengin hımm kaç yaşında ki yok kendime almayacam arkadaş var da benim bi tane.gitmişlerdir ama şimdi de mi göremezsin bi daha tüh üzülecek kızcağız:))neyse iğrencim kib tekrar geçmiş olsun.

Hiç yorum yok: