2.08.2007

Anne Ben Nasıl Oldum?


 (1)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni leylekler getirdi yavrum.
-Hani şu her gece karyolayı gıcırdatan leylekler mi?
-Olabilir...

 (2)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni Amerikan Hava Kuvvetleri getirdi yavrum.
-For riıl?

(3)
-Anne ben nasıl oldum?
-Darvin' e göre mi, yaratılış teorisine göre mi?
-Aristo diyalektiğine göre...
  
>>

 (4)
-Anne ben nasıl oldum?
-Yavaş yavaş...

(5)
-Anne ben nasıl oldum?
-Sen daha olmadın çekirge...

(6)
-Anne ben nasıl oldum?
-Ya ben nasıl oldum?
-Ne bileyim, önce ben sordum.
-Olsun ilk sen cevap vereceksin.
-Anne çok mızıkçısın yaa..

(7)
-Anne ben nasıl oldum?
-Babanla ben, tozu dumana katan ateşli bir birleşme sonucu seni meydana getirdik evladım..
-Ohaa, çok açık oldu.

(8)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni Vörld karta 36 taksitle aldık oğlum. Daha borcun bitmedi, ödüyoruz...

(9)
-Anne ben nasıl oldum?
-Sen hep vardın canım, yeni olmadın.
-Nasıl yani?!
-(yemedi galiba)

(10)
-Anne ben nasıl oldum?
-Çakarsam iki tane görürsün olmayı...
-Ohoo, biz cinsel eğitimden dem vuruyoruz, sen hala geleneksel-baskıcı ebeveyn modeli...

(11)
-Anne ben nasıl oldum?
-Valla git babana sor, ben uyuyordum o sırada.

(12)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni çingeneler getirdi yavrum.
-Arbiden mi?

(13)
-Anne ben nasıl oldum?
-Nebulayı duymuşmuydun hiç?
-Yoo..
-Otur o zaman, anlatayım...

(14)
-Anne ben nasıl oldum?
-Dakkada beşiktaş.
-Çok kötü.
-Malesef...

(15)
-Anne ben nasıl oldum?
-Kardeşine sor.
-O nerden bilecek?
-Ee o daha yeni geldi, belki hatırlıyordur...

(16)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni cami avlusunda bulduk yavrum.
-Aaa, napıyordum?
-Yatsı namazanın son sünnetini kılıyordun.
-O da uzundur ha, kıl kıl bitmez...

(17)
-Anne ben nasıl oldum?
-Babasııı, bu çocuk nasıl olduğunu soruyoooo.
(Baba içerden seslenir)
-Orta şekerli benimkiii.
-Gördün mü, bu babaya yine iyi olmuşsun sen...

(18)
-Anne ben nasıl oldum?
-Nerden aklına geldi şimdi bu?
-Sınıftaki çocukların hepsini çingeneler getirmiş te..
-Senin sınıfını değiştirmenin zamanı geldi.

(19)
-Anne ben nasıl oldum?
-Sen uzaydan geldin çocuum.
-Evet, biliyordum, yaşasın!
-Peki süper güçlerim de var mı?
-Olmaz olur mu, mesala bu mercimek çorbasını dakkada midene indirebiliyorsun.
-Başka birşey yapsam?
-Olmaz.
-Tamam.

(20)
-Anne ben nasıl oldum?
-Ah canım, nasıl olduğunu mu merak ettin sen?
-Evet.
-Ama daha çok küçüksün ki, anlatsam da anlamazsın.
-Ben biliyorum aslında ama sadece bir yeri anlamıyorum.
-Neymiş o?
-Ya şimdi ikinci mayozun anafaz safhasında her kromatid ayrı ayrı mı, yoksa anafaz kromozomu olarak mı kutuplara çekiliyor?

(21)
-Anne ben nasıl oldum?
-Hepimiz maymundan geldik yavrum.
-Babam da mı?
-Yok o yolda, henüz gelmedi.

(22)
-Anne ben nasıl oldum?
-Ayağına terlik giy.
-Ama...
-Soğuk su içme.
-Ama...
-Soru sorma.

(23)
-Anne ben nasıl oldum?
-Biz bebek arabası aldık, yanında promosyon olarak seni verdiler yavrum.

(24)
-Anne ben nasıl oldum?
-Herşey birdenbire oldu. Birdenbire tütmeye başladı duman topraktan. Filiz birdenbire oldu, tomurcuk birdenbire. Yemiş birdenbire...

(25)
-Anne ben nasıl oldum?
-Allaha o kadar yalvardım, o kadar çok dua ettim ki, sonunda halime acıyıp seni bana gönderdi.
-Hiç mi sevişmedin yani !?

(26)
-Anne ben nasıl oldum?
-Seni Erkan Yolaç getirdi yavrum.
-O kim?
-Duydunuz zilin sesini yarışma başaldı...

(27)
-Anne ben nasıl oldum?
-Eee yeter artık ben yazmaya bıktım siz okumaya bıkmadınız...


ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:alpernatif | Tarih: 2007-08-11 07:21:03
Konu: :)
Tanıdık geldi de (19 şubat yazımdan)
http://alpernatif.blogcu.com/2038435/
Kafa aynı çalıştı demek :)
...........
Gidip okudum şimdi, çok güzel yazı :)
Bu vesile ile alanen tanıştığımıza sevindim.
Ya bu arada birşey sorcam, cehennem nasıl bir abi?

Yazan:farmau | Tarih: 2007-08-10 01:28:36
Konu: Kocaman bir merhaba
Anne ben nasıl oldum
sen buna olmak mı diyorsun
nasıl yani
daha iyisini yapabilirdim

(çok kötü oldu bu değil mi)

Yec efendi bu sefer çeşitleri bol tutuşun takdire şayan olmuş:)))Sen de olmasan kim güldürecek bizi bilmiyorum ki:))
Bir de bu tarz leman da vardı yanlış hatırlamıyorsan "biz sadece arkadaşız"diye başlayan bir seri okumuştum bir zamanlar...
............
Saol farmau, metin üstündağ yapmıştır muhtemelen.
Yazan:nsysr | Tarih: 2007-08-09 17:19:29
Konu: hehe
sadece hehehhee
............
yeter, o da yeter.

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-08-07 21:19:38
Konu: forvırd tadında yorum :)
Tam kopi pest yapılıp üzerine sanki başka biri yollamış gibi
"FW: ay çok komik, geberdim gülmekten,okumadan silmeyin" yazılacak bi yazı olmuş, gerçi okuyalı kaç gün oldu ama dillendirmek bu güne kısmetmiş :)
Tespitler şahane ve yerinde. Hatta ben de yaşadım böyle bir şey:) Annemin hayalgücü de epey geniş bu konuda:

Anne ben nasıl oldum dediğimde , biriktirdikleri paraları karnında sakladıklarını sonra bankaya gidip o paraları verip beni aldıklarını söylemişti annem :)))))) O yüzden hamile kadınların çok zengin olduklarını düşünürdüm küçükken :)))

(Not: Sanırım her gün gelip bi önceki yazındaki ilk iki eseri dinliyorum YEC :) Onun için tekrar tebrikler :) )

ASLI
............
Teşekkür ederim aslı. Sen deyince araştırdım, hakkaten de vebte bu husustaki geyikler pek bir az geldi gözüme. Umarım bu konudaki boşluğu biraz olsun doldurmuşuzdur.

Annen muhteşem sıkmış, çok beğendim. Karnında vadesiz tasarruf hesabı açtırmış :) Çok akıllıca.

Sen de şarkı söyleyen gitar çalan bir insansın di mi? Bir fotoğrafını görmüştüm bir ara blogta... Müzisyen insandan övgü almak güzel şey.

Yazan:likelife | Tarih: 2007-08-07 09:39:05
Konu: bir üretim adamı olarak YEC
" yazma " yapmış bünye..
bana da olur bazen öyle..
bir yazmak gelir de,
gitmek bilmez..

bi farkla..
seninki güzel olmuş :)
..............
Saol layflayk, zaten bu blog camiası olarak biraz arızalı, parmak gevezesi kişiler değil miyiz? Ama zamanla tedaviye cevap verenler bir iki ayrılıyor aramızdan :)

Yazan:yicemkelleyi | Tarih: 2007-08-04 11:51:58
Konu: hımmm
benim açımdan oldukça faideli bir yazı olmuş.seçip beğenip kullanırım artık.yecaittin taaa oralardan yetişiyorsun imdadıma,daha ne diyeyim.
............
Aaa doğru, senin minik bir kızın var di mi? Aman, sen yine de bazılarını kafadan ele, yarardan çok zararı dokunabilir...

Yazan:dilsizmutercim | Tarih: 2007-08-04 05:14:52
Konu: kelaynakanka'dan selamlar...
Ben de oca işim arasında şimdi buraya nasıl geldim bilmiyorum ama iyi ki gelmişim... Bu yüzyesel iletişim ortamında tebessüm toplamaya geliyorum buraya...
Acaba bu nasıl geldim sorularını soranların kaçı neden geldim kısmına terfi edebiliyor:) Teşekkürlerimle...
..............
Ben de kelaynakanka neresi diye araştırma yaptım iyi mi? Hay allah iyiliğini versin. Valla bu soruları soranlar çocuk kurguya göre... O yüzden nedenini niçinini merak etmiyorlar... Teşekkürlerimle...

Yazan:figoltx | Tarih: 2007-08-04 00:54:25
Konu: Yok valla ben bikmadim...
Ben okumaktan bikmadim, hatta cok da eglendim...
Bu arada blogcu yasamima kesin donus yaptim. Ilgililere duyurulur.
Madur olan bir arkadas varmis burada, ona da yorumuna cevap neyin verdigimi bildiririm....
...........
Saol figoltoks, ilgili arkadaşa ilettim durumu. Anlayışla karşılıyormuş...

Yazan:acikdeniz | Tarih: 2007-08-03 22:24:48
Konu: :)
Aaa olur mu öyle daha bıkmamıştık :)
.........................
İşte maksat zaten okuyucuyu bıktırmadan tadında kesmek.

Yazan:zuleyla | Tarih: 2007-08-03 16:03:07
Konu: ...
okuyoduk daha...
harbiden gidip bi sorayım bakiim anneme ne dicek... :D
ay çok merak ettim hemen soruyorum...
:))
............
Eee anca bu kadar üretebildik zül. Bu arada annen ne cevap verdi çok merak ettim...

Yazan:BARIS59 | Tarih: 2007-08-03 14:01:19
Konu: EMEK
Vallah iyi emek harcanmış. Sanaçı insan bir başka oluyor...
Keyifliydi.
...............
Teşekkür ederim Barış59. Üç gün yanımda dolaştırdığım bir not defterinin eseri bu yazı.
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-08-03 12:32:23
Konu: komik şey seni! :)
6'yı 7'yi 11 ve 17'yi fena halde tuttum ben :)

peki yec'im sen nasıl oldun? onu de bakayım bana heheheh
.........

Ben siparişle geldim dolfin.
 Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-08-03 06:50:37
Konu: evet valla
ben bu tip serilerden hep sıkılırım ama ne yalan söyleyeyim bundan sıkılmadım.
dur bu yazıyı da takdir edeyim bari, ne olacak.. taş attım da kolum mu yoruldu.
.........
Metin Üstündağ yapardı bi de Gani Müjde... Adnan Ersan diye bir mizah yazarı vardı, belki bilirsin, o da tek kitap boyunca seriler yazardı.Tek bir cümleden birşeyler üretmek hem zor hem de akıcı bir metin olmadığı için sıkıcı.

Tüm bunlara rağmen bir deneyeyim dedim, blogda çeşit olsun, vatandaş pazarda görsün... Beğendiğine sevindim.

Hiç yorum yok: