3.04.2008

Kedi Kuyruğu


Pazar günleri TRT-2' de saat 12.10' da yayınlanan bir belgesel dizi var, ismi "Karşılıksız Sevgi" Adından yola çıkarak çok başka yerlere varabileceğimiz bu belgesel aslında hayvanlarla ilgili... Önce evcil hayvanlarla başlayıp sonra her türlü insan-hayvan ilişkilerini incelemeye koyuldu. En son aldığım duyumlara göre gelecek bölümler, müzik ve resim sanatlarının hayvan temalı eserleri hakkında olacakmış. Vaktiniz oldukça izlemenizi tavsiye edip lafı nereye getiriyorum...

Bu belgeselin jenerik müziğini kardeşiniz YEC efendi yaptı. Yani Karşılıksız Sevgi, bir buçuk yılı aşkın bir süredir "kedi kuyruğu" ismini verdiğim (bknz: kedi kuyruğu Ver.2) naçizane jenerik bestem ile açılıp kapanıyor. Geç te olsa vidyo kaydını yapıp yutüp sayfama ekleme fırsatı buldum. Buyrun... 
 
>>

 

Yukarıda bir video penceresi açılmadıysa bu bağlantıyı kullanın:


ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:jidotakafu | Tarih: 2008-04-04 10:07:54
Konu
: ..
Hmmm..Ben pazar günleri o saatlerde
Güneri Civaoğluyla Şeffaf odayı seyreder
ya da hala yatakta bi o yana bi bu yana
döner pozisyonda oluyorum..
Lakin Güneri'yi satarız senin için bee...

Ben başka bişey merak ettim ..
Bi müzik adamı olarak sana soralım..
Sende durum nedir diye...

Bu bestelerin isimleri nasıl veriliyor Yecim??
Yani, niye kedi kuyruğu oldu şimdi bu bestenin adı ..
Dinlerken hiç de kedi gelmedi benim aklıma mesela..
Bi sürü güzel şey düşündüm de..
Kuyruk...
Iıı ııhh inan ki gelmedi..
Nasıl oluyo bu süreç desene bi..

Önce isim sonra beste mi yoksa tam tersi mi ??
Bir de bu beste amaçlı mı yapıldı ki
adı zınk diye kedi kuyruğu oluverdi?
Yani bu adamlar hali hazırda böyle bi beste varmış
adı da bize yakışır diyip havada mı kaptılar.
Yoksa bize bi beste yapıver sana zahmet dediler de
sen ondan sonra mı yaptın..

Ben ne çok soru sordum yaa...
Kedi demişken.Merakla bağlayalım..
Fazla merak öldürürmüş kediyi ...
ehihi...

Bir de ben arkadaşlarıma hava atabilir miyim müsadenle
baaaaakkkk bu jenerik var ya benim arkadaş yaptı ...
Su sızmaz aramızda diyerekten hmm?? :)
Nasiplenebilir miyim bundan...
........
Jidocum selam, yazıda çok detaya girmediğim için haliyle merak etmişsin. Öncelikle müzik adamı yakıştırmana teşekkür edeyim, umarım ileride gerçekten hakederim bu sıfatı.

Bu şarkıyı sipariş üzerine yaptım. Yani ortada bir belgesel vardı zaten, evcil hayvanların bakımıyla ilgiliydi o zamanlar... Ben de kuyruğu ile oynayan zıpır bir kedi hayal ederek birşeyler yaptım gönderdim. Sonuçta beğenildi ve kullanılmaya başlandı. Ama dediğin gibi müziği isimlendirmek çok ta doğru birşey değil, insanların hayal gücüne sınır koymak doğru değil.

Bu arada benim ilk yaptığım versiyon, yani jenerikte kullanılan bu videonun ikinci kısmındaki hızlı bölüm. Yavaş olanını daha yeni yaptım, belki fon müziği olarak kullanılır diye tekrar yönetmene gönderdim. 
Yazan:bunyaminakkaya | Tarih: 2008-04-04 23:15:24
Konu: AMANİİİNNN
Artık her pazar sırf jenerik için de olsa
açıp bakarız tv ye.
Eşe dosta bahsederim,
"bu bestekarın, istikbalde musiki inkişafı
vaktiyle nazar ı dikkatimden kaçmamıştı netekim.."
Şaka bi yana.
Çok güzel bir duygu,
böyle yetenekleri olan birisini tanımış olmak.
En içten duygularımla kutlar, devamını dilerim.
.........
Teşekkür ederim Bünyamin Abi. Bugün yayınlandı mesala... Tam ortasında Tayyip Bey' in bilmemne toplantısı canlı olarak girene kadar herşey güzeldi. Bu üçüncü oluyor, her pazar bir şekilde giriyor sayın başkanımız.
Yazan:atalet | Tarih: 2008-04-05 10:32:25
Konu: ..
çok eğlenceli kıpır kıpır bir müzik..
bana yumakla oynayan kedi gibi geldi.. daha çok..
onun kuyruğu gibi..
=P
daha büyük işlere projelere diyelim..
sevgiyle diyelim.. bi de gitmeden ....
=)
..........
Ha işte, kuyruktan sonra yumağa geçiyor işte. Oynanacak ne varsa oynuyor bu kedi. Saol Atalet, devamını ben de kendimden diliyorum.
Yazan:acikdeniz | Tarih: 2008-04-06 19:14:46
Konu: ..
Yahu sen nasıl bir insansın böyle, yenetekli insan:)hayran kaldım valla. Böyle bir blog sayfasından haberdar olduğum için şanslıyım. Programın yayınlandığı saatte dershanede olmak zorunda oluyorum ama böyle çalışmalarda da imzanın olduğunu bilmek gerçekten güzel.. Başarılarının devamını dilerim:)
........
Teşekkür ederim açıkdeniz. Program TRT '1 de tekrarlanıyor ama saatinden emin değilim.
Yazan:sambadi | Tarih: 2008-04-07 10:19:06
Konu: takdir
bilerek yapıyorsun di mi Yec?
ne kadar yetenekli bir adam olduğumu göstereyim de,
çatlasınlar orta yerlerinden diye :))

şaka bir yana,
kıskançlık değil de,
büyük bir imrenme ve takdir durumu söz konusu..

bestenin 2. kısmı özellikle çok hoşuma gitti..
gerçi ben ne anlarım ama,
kendi çapında bir dinleyici olarak diyelim :)

tavsiyeniz dinlenecek ve belgesel ise izlenecek efendim..
saygılar & sevgiler & selamlar..
........
Ya, dostlar alışverişte görsün gibi, dostlar blogta görsün diyorum ve burada paylaşıyorum. Yoksa katiyen görmemişin jenerik bestesi olmuş tutmuş kedi kuyruğundan koparmış gibi değil...

Teşekkür ederim.
Yazan:birdemetmavi | Tarih: 2008-04-08 18:13:12
Konu: :)
Çok sevdim müziği ..
Gurur duydum bir de ..
Yok ..
En çok gurur duydum ..
Benim arkadaşımın eseri olduğu için ..
İzlememiştim ama, ilk işim olacak ..

Tebrik ve takdirlerimle :)
..........
Saolasın birdemetmavicim, arkadaşın da burada yanımda şimdi... Çok mutlu olmuş... Hatta şımardı biraz, bu kadar çok yüz vermeyin şuna...
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2008-04-09 08:01:54
Konu: oy
sonradan yaptığın ama ilk sürüm ismini verdiğin ve sona değil, başa koyduğun şekli sevdim ben. oyum ona :)
........
Oooo jandarma komando piyade onbaşı kardeşim de gelmiş. Sınav sonuçları geldi mi, merak ettim. Saolasın, o zaman versiyon 1' i şu anda askerliğini yapmakta olan yakın dostum Çağlar Bilir' e armağan ediyorum. 
Yazan:çaykaçığı (tavsankani.blogspot.com) | Tarih: 2008-04-10 01:35:50
Konu: :)
Yine döktürmüşsün yec, ne diyim! Tebrik ediyorum bolca. Ama bolca bak :)
.........
Senin blog isimlerine hastayım. Bolca teşekkür ederim!
Yazan:hbasak | Tarih: 2008-04-18 13:49:25
Konu
: kedinin peşinde
Geliyorum, gidiyorum; yazı burada velakin işte youtube'a erişimim yok, evde bağlantım yok, pazarları evde durduğum yok....Sonunda dinleyebildim kedi kuyruğunu!!!! Ben de yavaş bölümü daha çok beğendim, benim için de çalınmasını diliyorum...."TV programlarında daha çok özgün jenerik müziği olsun" diye bir de slogaln atıp gidiyorum.

Hiç yorum yok: