15.02.2008

Hayırlı Olsun




Ankara' da Yüksel Caddesi 'nde dolaşırken rastladım bu levhaya. Görür görmez de bir gülme krizi aldı beni... Yahu koskoca belediye yaptığı bir icraatı bu kadar mı gözüne sokar vatandaşın?

" Hadi yine iyisiniz ha, kıymetimizi bilin, babanızın oğlu yapmaz size böyle yol" diyen bir Büyükşehir Belediyesi...

Ne yapalım yani belediyecim, boynuna mı sarılalım? Sen bu işleri yapmaya talip olduğun için seçilmedin mi? Kazmayı vurduğun her yere bayrak dikiyorsan işimiz var.
  
>>
   
ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:bunyaminakkaya | Tarih: 2008-02-15 22:17:06
Konu: MELİH GÖKÇEK
Ankara Büyükşehir Belediyesi için
"Dünyanın en cabbar reklam şirketi" de denilebilir.
Sen iki günlük ziyaretinde görmüşsün; biz on küsur yıldır
her gün görüyoruz.
Örnek mi?
Eskiden parklarda, bahçelerde ve küçücük yeşil alanlarda
bir tabela olurdu;
"Lütfen çiçekleri kopartmayın.." altında da "..... Belediyesi"
Bunlar geldikten sonra en uyduruk tabelanın altında bile
"İ. Melih GÖKÇEK .... Belediyi Başkanı" oldu.


Bazen görüyorum 200 m2 bir okul veya hastane bahçesini asfatlamışlar
hemen kocaman tabela:
"Burası Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılmıştır"
Ulan bu senin işin zaten
Kalkıp Kopenhag veya Kuala Lumpur Belediyesi asfalt dökecek değil..
Sonra da bizim başkan bozuluyor; bana niye "İ. Melih" diyorsunuz diye.
............
Doğru diyorsun Abi, siz Ankaralılar olayı daha yakından takip ediyorsunuz. Ben başka şehirlerde görmediğim için değişik geldi. Gelecek yaz sular tekrar kesildiğinde de "Bizim denyoluğumuz yüzünden, İ.Melih Gökçek" tabelaları dikilecek mi acaba, ne dersin?
Yazan:nsysr | Tarih: 2008-02-16 00:08:54
Konu: belediye
"İ. Melih",
İ...
İ..
İ....
İ...

İ ile başlayan ne kadar kelime var acaba? İyi sayılmaz :P
.........
Şimdi düşündüm de bayağı bi kelime var :)
Yazan:atkadehielinden | Tarih: 2008-02-16 02:14:37
Konu: ..
anacımm daa o ne kiii
(Ankaraya 2 yıldır hiç gitmedim yanlış anlaşılmasın kendi memleketimden bahsediyorum )
bizim ki var (belediye başkanımız)
mesela belediyeye kamyon alındıı
beşikteki bebeğine kadar herkesin haberi olur
bildirir ilan yaparr levha asarr
aklıma "Görmemeşin oğlu olmuş meselesi gelir "
Memleket civarında bizden başka AKP nin çıkardığı başkan yok
tek anlıycanız yani hükümetin tek belediyesi :)
Napsın işte tek olunca bişi sanıyo kendini
halbukimm bilmiyoo ne olursa çoğunluktan olurr
böyle başkanlarımız olduktan sonraa biz kim bilir ne ilanlar işitir ne levhalar görürüzz
...........
 Bugün belediyeye iki kamyon aldık, bir de köşedeki marketten kısa malboro (Kamyon şoförleri için)
Küçük Şehir Belediyesi
Yazan:acikdeniz | Tarih: 2008-02-16 15:04:28
Konu: ...
Başka bişey olsa hadi neyse diyeceğim ama asfalt kardeşim altıüstü :))
.......
O asfalt ta 100 metre var yok.
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2008-02-24 19:41:11
Konu: ahaha
hakkat ya sanki lütftmiş başkan. istanbuldaki de öyle ankaraya pek sık gitmesem de istanbula gidiyorum görüyorum üst geçitler falan reklam dolu.trafiği rahatlatmak için yaptığı şeyleri yazmış adam.ama o üst geçitteki yazıyı okurken trafik sıkışıktı öyle okuduydum :D trafik sıkışık olmasa durup okuyamam ki geçer giderim değ mi ahah.
............
Zaten o afişi de oraya kasıtlı koymuşlardır, trafik en çok burada sıkışıyo, burada iyi okunur diyerek. Aslında düşünürsekl bu işte iyi rant var hani, trafiği sıkışan yerlere (sıkışmıyorsa da sıkıştır) reklam panosu koyup bunlardan ekstra ücret alma işi... Hımm aklım çalışıyor, belediyeci olcak adammışım.
 

Hiç yorum yok: