14.03.2008

TUHAF


Geçenlerde gazetede okudum, dünyanın başına gelebilecek herhangi bir felaket olasılığına karşı insan DNA' sı ve birtakım bitki tohumlarını ay yüzeyinde yapacakları bir depoya saklayacakmış bilimadamları. Vay anam vay, önleme bak...

Yahu bu dünyanın başına gelmiş en azılı felaket biz insanlarız zaten. Ömrünün son çeyreğine giren dünyayı kurtarmak istiyorlarsa mevcut insan DNA' larını toplayıp yok etmeleri gerekir. Bunları tutup bi de dünya dışında tohumlamak çok yanlış, başka gezegenleri de yakmayalım durduk yere.
   
>>

ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:bunyaminakkaya | Tarih: 2008-03-15 20:11:42
Konu: DÜNYANIN SONU...
Dünyanın sonuna ilişkin senaryoların en ilgincini, şimdiki Leman'ın
Limon adı altında yayınlandığı bir sayısında okumuştum.
Çizerini şimdi hatırlamıyorum.
3. dünya savaşı sona ermiş ve harabe gezegende 2 male ve 1 female
hayatta kalmayı başarmış.
Ve son bi durum tespiti yapan bu üçlü;
madem ki durum bu o zaman yeni baştan insan nesli bizlerden türeyecek
hükmünü veriyorlar. Ancak female'in de aslında bir shemale olduğu anlaşılınca nihai hüzün kaplıyor; "buraya kadarmış" diyorlar sondan bi önceki karede.
Son karede ise onları izleyen iki primatın meraklı bakışları...
........
Valla yeni teknolojiyle vücut hücrelerinden de sperm ve yumurta üretmek mümkün. Yani isteyen istediği hemcinsiyle üreyebiliyor. Ama limondaki 3 tipi gözüm tutmadı pek, dünya bunlardan kurulursa daha sakat olabilir :)
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2008-03-16 14:41:02
Konu: katılıyorum
yazındaki tepkiye ve senin önerine katılıyorum. hatta bende şu andaki son yazıyı biraz da senin bu yazından ilhamla yazdım.
saygı..
............
Eyvallah, ben de gidip senin yazıyı okuyayım.
Yazan:atalet | Tarih: 2008-03-17 14:34:46
Konu: ..
ben de diğer gezegenleri koruyalım..
diyenlerdenim =)
.........
Evrenimizi temiz tuttuğunuz için teşekkürler / Büyükgalaksi Belediyesi
Yazan:sambadi | Tarih: 2008-03-17 15:38:18
Konu: uzaylı
en sevdiğim kitap ursula'nın mülksüzler'idir..
kitapta dünyadan aya sürülen bir gurup idealist,
komün bir şekilde,
tüm arzu, ihtiras, çıkar ve hırsdan arınmış bir şekilde,
çok mutlu bir şekilde yaşıyorlar..
derken bir gün dr.shevek'in dünyaya gitmesi gerekiyor..
o korkuyu, o şaşkınlığı betimleyişini inan anlatamam..
neyse..
insanoğlunun kendi içinde büyüttüğü felaketle ilgili olarak,
eğer okumadıysan,
tavsiye ederim Yec..
......
bir de,
ben bir uzaylıyla karşılaşsam,
kesinlikle ona şöyle derdim:
ey uzaylı..
şimdi benden sonra tekrar et:
"eşşehüennailahee......"
eee.. bir uzaylı bir uzaylıdır :))
........
Yok okumadım, bir yerlerde denk gelirse aklımda olsun. Yalnız uzaylının zekat vermesi, oruç tutması, namaz kılması ve kelime-i şehadet getirmesi neyse de, hac olayı biraz bozar gibime geliyor. Mekke' de o kalabalıkta fena döverler bunları. Şeytan diye taşlamaları da mümkün...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2008-03-18 21:30:04
Konu: **
ya ya öff deli oluciim ne güzel yorum yazmıştım kodu hatalı girdim şimdi başa döndük ii mi. nese ne demiştim hee bu gezegenleri de biz insanların şerrinden korumak gerekio bence de yok o kadar da dememek lazım en son pluton gezegenlikten çıkarıldıydı yavriim ben de mi böle bi yazı yazsam blogcu da şöle bi çevre haftası falan ilan etsek eheh
.........
Bu blogcu kumar gibi, kodu yanlış girdiysen tüm paranı kaybediyorsun, dönüşü yok. Bi de yorum yazarken çok oyalanırsan sistem, elin çok ağar arkadaşım senin, diyerek siliyor onu :) Valla yaz sende bir tane, okuyalım.
Yazan:birdemetmavi | Tarih: 2008-03-19 13:50:03
Konu: SIRADAKİ GEZEGEN HANGİSİ ACABA ?
DÜNYANIN HAKKINDAN GELDİK ..
ALTINDAN GİRİP, ÜSTÜNDEN ÇIKTIK YA ..
ŞİMDİ SIRA DİĞERLERİNDE ..
KOPYALAMASINLAR ..
İYİ BÖYLE ..
SALGIN HASTALIK GİBİ, BAŞKA YERLEREDE BULAŞMAYALIM :)
.........
Valla güneş sistemi dışında olur artık, burdaki gezegenlerden hayır gelmez.
Yazan:isimsiz | Tarih: 2008-03-19 17:49:56
Konu: alpernatif
hAYva ile AYdem
İyi !
Fena olmadı valla
.........
Ayva ile badem de oluyo gibi :)
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2008-03-21 11:38:24
Konu: hmmm
dünya dışında başka bir gezegende insanoğlunun yaşayabileceği düşüncesi bana çok ama çok imkansız geliyor... ama bilim denilen şeyin önüne geçip durdurabiliyor olmak imkansız... varlığının devamını isteyen insan tabiyki araştıracak ve önlem alacak...


şimdi biz bide marsta falan yaşasaydık fenamı olurdu be yecim?


bir oranın içine etmediğimiz kalmıştı hem değil mi? :)))
..........
Valla işte varlığının devamını sürdürmesine karşıyım ben insanın. Yani böyle gidecekse dünya içinde kendi yağımızla kavrulup gerekiyorsa yok olalım. Ama doyumsuz ve bencil insan ırkı dünya dışında başka gezegenlere de yayılmasın.
Yazan:çaykaşığı (www.tavsankani.blogspot.com) | Tarih: 2008-03-28 01:40:20
Konu: :D
:) ehehe...
.........
Ömürcek hoş geldin... Nassın?
Yazan:çaykaçığı | Tarih: 2008-03-29 21:25:14
Konu: :D
hoşbuldum yec, iyiyim sağol. sen nasılsın? sanırım herkes için hala ömürcek'im :D
 

Hiç yorum yok: