18.04.2008

Tekrar Amerika!


Dün gece saat on sularında Mayami ' ye indim. Herşey yolunda. Kendi evimden çıkıp buradaki otele varmak tam 24 saatimi aldı ama bu süre zarfında günün ismi değişmedi. Sabah 6' da yola koyuldum, perşembe. Uçaktan indim perşembe, uykuya daldım hala perşembe... Neyse bu sabah kalktığımda nihayet cuma olmuş, herşey normale dönüyor sanırım.

Şu anda geçici olarak otelde bir oda verdiler bana. İnsanın "geçici olmasın, hep burada kalayım" diyesi geliyor. Öyle hoş, öyle güzel bir atmosfer. Yatağımda yedi tane yastık var diyeyim siz anlayın. Bir tanesine kafamı koydum ama diğerlerini henüz çözebilmiş değilim. Dilim pidelerin üzerinde yatan kebap gibi hissediyor insan.

Herneyse, işleri yoluna koyup kafamı bir evceğize sokana kadar internet erişimlerinde aksamalar, takip ettiğim blogları okuyamamalar falan olabilir, lütfen mazur görünüz. Özünde bu kardeşiniz de temiz, sevecen bir o kadar da efendi bir kimsedir. Karıncayı incittiği olmuşsa da danaburnuna hiç dokunmaz, korkar ondan.

Saygılar.
  
>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:atalet | Tarih: 2008-04-18 20:15:43
Konu: ..
haha.. kebap betimlemesi süper..=P
tadını çıkar yastıkların..
bekleriz biz sen yerleşene kadar..
dana burnuna da dokun da karıncayı incitme sen =P
...........
Valla anında yorum yazan biri, deseler anında "atalet" derim. Bu yazıyı yazdıktan hemen sonra zahmet edip gelmiş, okumuşsun atalet. Allah ta seni okutsun, yorumları eksit etmesin bloğundan.
Yazan:bunyaminakkaya | Tarih: 2008-04-18 23:27:00
Konu: SU GİBİ
Senin sayfaya arada bir gelip bakıyorum.
Sebebi malum: haftada veya 10 günde bir yazı koyuyorsun :)
Ya ilk kez peşpeşe iki yazı gördüm.
Ardından bi su dökemedik.
Artık dönüşünde telafi ederiz.
Kendine iyi bak...
........
Benim sayfa praym taymda ilk yüze bile girmiyor bünyamin abi, naapsak? Şov tividen dizi mi transfer etsek? Eksik olmayın, ben de gündemi Türkiye gündemini sizin blogtan takip edeceğim bundan sonra...
Yazan:hbasak | Tarih: 2008-04-19 06:57:04
Konu: normalleşme 
Uzak mesafelerde ama aynı ülkedeyiz. Yarım gün uçtuktan sonra sadece 2 saat sonrasına inmek, aynı günü yaşamak...bir kere uyuyup uyanınca tuhaftlık geçiyor, her şey normale biniyor....gibi oluyor da... benim gibi bir haftalığına gelmişsen bu ülkeye, dönüşte bu sefer bir günü yolda kaybetmek var, bakalım o nasıl yaşanacak, tekrar normale nasıl dönülecek bilemiyorum.
............
Sen herhalde döndün artık. Ben normal biyolojik saatime uyuştum ama Amerika nın yoğun çalışma saatine uyuşamadım hala. Yorgunluktan ölüyorum, memlekette çok yattık galiba. Neyse, buralara da yolun düşerse haber ver yeter başakçım. 
Yazan:oyanindunlugu | Tarih: 2008-04-21 14:22:38
Konu: sorular.. şimdi gözümde canlandılar..
bugün pazartesi..
daha da normalleşti mi acaba?
başını sokacak bir evceğiz bulabildin mi?
yastıkların sayısı arttı mı, azaldı mı?
gibi cevapsız bir sürü soru var..
.............
Cevapları bir yazı olarak yazacağım Oya. Ama kabaca anlatmak gerekirse. Evceğiz buldum, kafam dahil bütün heryerimi komple soktum. Yastık sayısı bire düştü maalesef, orayı özleyeceğim... Galiba silindir şeklinde olan yastık apış arasına sokmak içindi, evet evet kesinlikle öyleydi. Kıvırıp yorganı sokacağına, yastığı sokuyorsun, adamlar düşünmüş :) Serin bi de...
Yazan:farmau | Tarih: 2008-04-21 15:23:45
Konu: ...)
Yec paşa naptı ne etti merakımız giderilmiş oldu en azından.Sağ salim gittiğine göre artık gerisi kolay...
Hadi bakalım dikkat et kendine :)
...........
Valla esas gerisi zor farmaucum, uçağa binince geliyorsun :) Teşekkür ederim, dikkat edeceğim.
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2008-04-22 13:18:16
Konu: ...
hadi bakalım
allah kavuştursun diyelim o zaman :)
.........
Amin, cümlemizi kendine kavuştursun.
Yazan:figoltx | Tarih: 2008-04-24 21:49:15
Konu: :-)
Hos gittin Mayami'ye sarküteri.
Hersey gönlünce olsun :-.
........
Aaa figoltoks gelmiş, ne güzel. Harika yağlı boya tablolar yapıyor kendisi, feysbuktan görüyorumç Senin de herşey gönlünce olsun :)
Yazan:nsysr | Tarih: 2008-04-26 22:48:35
Konu: süpermiş oo...
ayyy ne kadar kötüü... insanın kendi evi gibi olur mu hiç oteller.. düşünsene bi sen dağıtıyorsun başkalrı topluyor, sen pisletiyorsun başkaları temizliyor, sen yiyorsun başkaları hazırlıyor.. bir de ne yapacağını bilmediğin on milyon yastık da cabası... hiç bana göre değil hiiiiçç..umarım duygularımı anlatabilmişimdir :P
Not: yazdıklarımın kıskanmayla falan alakası yok,hıh
..........
Valla aslında dağıttıklarını başkalarının toplaması konusunda bir şikayetim olmadı hiç. Ama belki uzun bir süre olsa problem olabilirdi. Neyse eve taşınmış durumdayım zaten, korkulacak birşey kalmadı. Selamlar, saygılar.
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2008-04-29 12:21:38
Konu: Çok Aşırı Feci
"Dilim pidelerin üzerinde yatan kebap gibi hissediyor insan.".. :)
Uzun zamandır sesim çıkmamasına rağmen bi şekilde takip ediyordum.. Hatta sesinden "mini mini bir kuş donmuştu"'yu boboya da dinlettim bi gün :))) Nedense bi şey yazmadım ama..tembelliğimi mazur görmeni umar, 7 yastıklı rahat odanın daimi olmasını dilerim :)
Telgrafıma burada son veririm. :P
Kiboş..
ASLI
Not: Başlık Neden öyle; biliyorsun.. :)
..........
Bilmem mi? Bilirim elbet... Bobolar da büyümüştür di mi? Çok selamlarımı ilet kendilerine... Daha sık yazı eklemek ve yorumlaşmak umuduyla diyelim o zaman. Kendimi de katıyorum bu dileğe tabi.
Kiboş.
Yazan:figoltx | Tarih: 2008-05-05 18:14:02
Konu: ???
Sarküteri 250 gr Macar salami lütfen :-).
Basak'in blogunda da senin blogunda da hareket yok.
Ne bu rehavet???
Selamlar Angola'dan. Beklerim bloguma "A paz e que o povo chama" sarkisini dinlemeye :-).
Bay, bay, figoletox...
...........
Abla Maceristan dan beklediğimiz kamyon yunan gümrüğünde takılmış, salamları kokmadan kurtarabilirsek helalimden bir buçuk kilon var.
Evet, şarkımı dinlemeyeli uzun zaman oldu. Angola da herşey yolundadır umarım... Geliciiim efendim, haklısınız serzenişlerinizde...
Yazan:atkadehielinden | Tarih: 2008-05-06 14:02:49
Konu: ..
normale dönmüştür heralde dimi blog..:)
........
Herşey normale döndü, şimdi sıra bende kadeh!
Yazan:isimsiz | Tarih: 2008-05-10 11:10:54
Konu: Nafile
yazıyı bir daha okudum da....Apış arasına alınacak silindir yastık bana Nafile Hanım'ı hatırlattı! Dedem yatmadan önce hep Nafile Hanım'ı sorardı. Uyumak için yan yatar, bacaklarını üstüste kıvırır, arasına bir yastık koyardı. İşte o araya konan yastığın adıydı Nafile Hanım!...Şimdi kulağıma geldi o ses "Ben yatmaya gidiyorum, Nafile Hanım'ı bulun bana"
.........
Valla saygı ile anıyorum dedeyi :) Yaratıcı bir insanmış, çok güldüm.
Yazan:isimsiz | Tarih: 2008-05-10 11:12:24
Konu: .
Blogcu gene tanımadı beni, Nafile Hanım hikayesi benim (hbasak)
...........
Yo ben tahmin ettim zaten, Başak' ın dedesi dedim bu...
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2008-05-13 11:16:55
Konu: ...
şu indiğin miami de hareket yok galiba yecim
gidiyorum geliyorum aynı yazı hep
üfff!
..........
Aksine hareket çok bol dolfincim, göz açıp kapayana kadar gün bitiyor. Yazdım yeni yazı...
Yazan:huzunlukelebek | Tarih: 2008-05-18 19:32:31
Konu: :))))
Yorumlarımda geç kaldım biliyorum ama idare edin artık beni,yeniyim:)
Ben de acaba bir gün kendimi dilim pidelerin üzerinde yatan kebap gibi hissedebilecek miyim yarebbim:))))))
Benzetme müthişti,tebrikler:))))

Hiç yorum yok: