9.12.2008

Kestane Kebap


O zamanlar bilemezdik yavrum.
Çok yaygındı.
Sessizce masa üzerinde duran o şeyi ilk defa kim kucağına almak istedi?
Kimin aklına geldi böyle bir delilik cidden bilmiyorum.
Yirmibirinci yüzyıl insanlığın rahatlık uğruna yaptığı aptalca şeylerin tarihi derler...
Biz de tarihe geçtik.

Önceleri fark ettirmeden üflüyordu.
Kucağında mayışmış kedinin sıcak nefesi gibi yumuşak.
Sonra azdı.
Dizlerden kayıp o malum yer üzerine...
Offf.
   
>>

Kavurdu evladım.
Sen bugün kendi kendine bazı sorular soruyorsan ve cevaplarını alamıyorsan,
Sorumlusu benim.
Çünkü cevapları var onların.
Senin kafanda iki tane tahta eksik olduğu için sonuca gidemiyorsun.
Bak burada X' e beş verirsen denklem kabak gibi çıkıyor.
Beş artı yedi, oniki.
Bizden istenen de onikinin katları değil miydi?
Üzülme çocum, Senin bir kabahatin yok.

Bizler testislerini bir dönem laptop ateşinde kavuran babalar olarak kendimizi hiçbir zaman affetmedik, affetmeyeceğiz.

Şimdi şu çözümü defterine yaz bakalım. Kardeşine de söyle ampülleri sıcakken yalamasın. Söndürüp en az bi yirmi dakika beklesin. Tamam mı?


8 yorum:

figoltx dedi ki...

Kestane kebap acele cevap.
Teknolojinin yarar ve zararlariyla yetisen yeni neslin acaba bunlari anlatacak çocuklari olabilecek mi? Teknoloji, stres, hayat kosullarinin agirligi ile kisirlik tirmanmis gidiyor. Neyse ben gençligin moralini bozmadan ayrilayim buradan.

Adsız dedi ki...

"o zamanlar bilemezdik yavrum"
savunmasını
ve ardından gelen
"sorumlusu benim"
itirafını
kabul edebilecekler mi dersin Yec?

sigaranın zararlarını da bilmiyorlardı zamanında..
ve şimdilerde itiraf ediyorlar,
sorumlusu benim diye..
ama bu neyi değiştiriyor ki?

bilmem ki Yec?
grip gibi kanser olmanın
ve sıcakken ampulü yalamanın
cezasını çekenler belli de,
suçlusu kim hakikaten?

Şarküteri dedi ki...

FİGOLTOKS:
Hoşgeldin figoltoks. Valla sanırım mizahla dram arasında çok ince bir çizgi var... Ben mizahi bir yazı yazayım derken drama tosladım galiba. Yani yok, gerçekten böyle bir sonuç beklemiyorum. İnsanlığın üreme yeteneği bir şekilde korunacaktır. Kısırlık kabul edilemez. Manda ve himaye kabul edilemez. Vatan tek ve bütündür (Bknz. Erzurum Kongresi)

OYA:
Ya oyacım bilmiyorum, inşallah kabul ederler. Sgara içimiyorum şahsen. Leptopu da masaya korum olur biter ya, geri kalanı insanlığın toplumsal hataları. Onlardan bana yedi milyarda bir hata düşer... Yav yapmayın, ağlatmayın beni. Komik yazı bu. Sıcak ampülü yalan hiç kimse yok, tamamen hayal gücü :)

farmau dedi ki...

Merhaba Yec :)
Hakikaten sıcak ampül yalayan yoktur bencede :) Ama kaynar tencereye dokunmaktan parmak izi yok olma aşamasına gelenler çok fazla gibi geliyor bana.Hakikaten komik bahsettiğin şey ama insanı düşünmeye itiyor son cümleden sonra. Ee mizahın amacı biraz da bu değil midir?

alpernatif dedi ki...

heh
işte ona çift testisli işlemci diyorlar :D

Adsız dedi ki...

dikkat edersen hiiç yorum yapmıyorum bu konuda, hiç...

Adsız dedi ki...

yav yec.. ben bu yazıyı kaaaççç zaman önce okudum biliyo musun..

bende google reader var..
dedi ki..
yec yazı ekledi..
=)
ordan da okudum güzelce..

yorum yapıcam diye koştum geldim....

ama sayfada yok..
erken kalkan okuyor da..
=P.. yorum yazmaya gelince eli boş kalıveriyor..
o zaman da kaçırıyorum yazıları ben =(.. bu da kötü tarafı

neyse..
leptop adını kim koyduysa hata etti buna..
taşınabilir deselermiş..
iyi olucakmış..

gelecek nesilleri göreceğiz evet..
manyetik alanda kala kala..
mıknatıslı oluverecek..

daha kötüsü..
gelecek nesiller olmayıvleterecek diye korkarım ben =P

ata

Şarküteri dedi ki...

FARMAU:
Valla ben burada pek mesaj kaygılı olmayı gütmedim ama insanlar genelde ciddiye aldı. Bu arada sıcak tencereyi defalarca elleyen kimmiş merak ettim?

ALPERNATİF:
Demek oymuş çift çekirdekli dedikleri yav :)))

ÇAĞLAR:
Evet, dikkat ettim patron.

ATALET:
Ben yazıyı koymadan önce, nasıl göründüğüne bakayım dedim, sonra da hemn çektim. Valla bravo o on saniyede yakalamışsın yazıyı. Bu gugıl yakında yazı yazmaya niyet ettiğim anda mesaj atacak herkese. "Şarküteri adlı kullanıcı yeni bir yazı yazmaya niyet etti, uydu hazır olan imama" diyecek.

Gelecek nesiller, gelecek. Bir şekilde gelecek...