6.04.2007

Aklıma Takıldı


Mantık evliliği yapan çiftler şevişirken de hep en mantıklı yolu mu tercih ediyorlar?

  
>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-04-06 20:53:38
Konu: ?
o nasıl oluyor? o işin mantıksal şeklini hiç bilmiyorumda ben :)
yine komiksin bu akşam. yani orda sabaaaahhh burda akşam be YEC :)
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-04-06 21:11:44
Konu: cevap
o cevap değil. dolfine cevap...


ben sanırım mantıklı yolu bildim de, diyemem. :)
dersem blog kapattırırım.
hehe ve yec'cim bilemeyiz....
..
..
..
ya üff duramayacam. hak yolu varken .....
aman yazamadım işte
........
hehehe, tam zamaninda durdun abi.
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-04-06 23:33:50
Konu: ...
küstüm bende!
bloğunuz dolphini meraktan kurtarmaktan daha önemli demek!
hııı!
Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-04-07 00:42:28
Konu: Mantık üretmek denen şey işte o YEC
Dolphin küsme ben sölerim sana ..
öğrendim ben :)
Çok pis diilmiş aslında ...


Bi de YEC evet yavrucum ..
Mantık eşleri ,mantık çerçevesinde işin içine
geyik,fantezi,eğlence duygu falan katmadan
direk mantıklı bireyler üretmek için sevişiyolar...
Tek amaç bu ..
Sağlıklı, bilinçli, minik mantık yumakları olsun diye...
Ne tatlı di mi ..
Öğğkk


Hadi lenn bana...


Bir de bu caglar cık cık cok fena bişey ...
böyle ayıp şeyler diyo...
(gerçi ayıp kavramımızda farklı kendisiyle :) seviyorum ama napimm )
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-04-07 02:10:56
Konu: budur!
size de cevabı jido'dan aldığım için kendinizden utanmanız kalıyor galiba :)
saol jidom
yoksa bu iki mutahasıp amcalardan cevap gelmeyecekti hiç :)
ps: Yec iki satır yazdı bi sürü yorum yazdım yav! amma yoruma açık bir yazıymış bu!
...........
Ya dolphin, caglar elinden geldiğince yazmış iste, sen de gerisini bi eksi sozlukten, sourtimestan araştırıverseydin... Ama ben illaki de onu kastetmedim...
Yazıyı açıklayınca büyüsü kaçıyor, zaten bir cümle... Herkes istediği gibi anlasın bence...
Neyse, yorumların için teşekkürlerimi iletiyorum... Kendine iyi bak!
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-04-07 13:17:32
Konu: ...
are you telling me off yec?
l am so disappointed :(
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-04-07 23:27:19
Konu: hımmm
ilkin yeni kategori hayırlı uğurlu olsun.şu mantık işine gelince bence mantıklı sevişiyorlardır heheh.arada hiç duygu yoktur.
-cemil hayatım bu gece olmaz
-neden hayatım mantıklı bir sebebin mi var söyle bakiim
-evet çok mantıklı sebeplerim var bir kere başım ağrıyor
-geç onu canım bunu her zaman söylüyorsun zaten
-eee yarın erken kalkmam lazım toplantı var
-hımm bak bu olur peki
******
-cemil çocuk yapalım mı canım
-olmaz canım borsa düşüşte
-hımmm doğru
****
-cemil çocuk yapalım mı
-olmaz canım bebek ürünlerinin pazar payı düşmüş
-hımm evet olabilir
******
-cemil çocuk yapalım mı
-olmaz
-allah belanı versin cemil hiç mantıklı bi iş yapmamışız senle evlenmekle!
Yazan:drunk | Tarih: 2007-04-08 14:31:24 
Konu: Cemil++
- Cemil çocuk yapalım mı?
- Hmm bence hazır almak daha mantıklı.
- Peki canım
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-04-10 07:18:54
Konu: cemil+++
- Cemil, ele güne rezil olsuk bak senin yüzünden, bloglara gelesin inşallah.
- Reklamın iyisi, kötüsü olmaz.
- Yuh cemil.

2 yorum:

Çağlar dedi ki...

Çok geçmiş adımız :)
Ama bak fikrimiz hala aynı, mantıklı yol yoldur. Yol dediğin mantıklı olur.

Şarküteri dedi ki...

Blogcu' daki eski yazıları buraya aktarıyordum da, bir anlık dalgınlıkla yeni tarihle gönderdim bu yazıyı... O yüzden fiid kardeşler haber vermiş olabilir...

Aklın yolu birdir elbet. Mantık çerçevesinde hareket etmek doğrudur..

Yıllar sonra bu yazıyı da anmış olduk baheneyle...