10.10.2008

Yine Haritayı Çıkardı Bizim Çocuk


Yolculuk vakti geldi çattı demektir bu da. Bloğu takip eden arkadaşlar şu anda bulunduğum Leyk Ozark, Mizuri' ye dört ay kadar önce geldiğimi hatırlayacaklar. Dört ay oldukça uzun bir zaman dilimi benim gibi yörüğe. Sırtımda abam ve besili develerimle çoktan yola koyulmuş olmalıydım ya, kısmet değilmiş. Kısmet bugüneymiş.

Hedef geldiğim nokta. Mayami Florida... Eski işime dönmek üzere şu anda çalıştığım işimden ayrıldım. Buna bir sebep havaların hafiften soğuması olarak gösterilebilir. Ama asıl sebep eski işimin şimdikinden daha rahat, daha verimli, daha daha... Olmasıdır.

>>

Büyütmek için resmi tıklayın.

Bu seyahatin filmini görmek için tıklayın

Bu seferki eyaletler arası yolculuğumda yalnız değilim. Jake ile beraber gidiyoruz. Kendisi Almanya doğumlu, baba tarafından İrlandalı, anne tarafından da kızılderili olan bir amerikan vatandaşıdır. Herşey yolunda giderse Mayami' de beraber ev tutmayı düşünüyoruz. Evet, yeni bir ev ve ev arkadaşlığı macerası daha başlıyor gibi. Ama öncelikle 1400 küsür millik şu yolu Jake Efendi' nin arabasıyla aşmamız gerekiyor.

Bilenler bilir, bu blogta yol hikayesi anlatma geleneği vardır. Örneğin,

Kuzeye Giderken Dizisi (daha önceki bir araba seyahatimden)
Demiryolu Günlükleri (buraya gelirken yaptığım üç günlük tren yolculuğundan)

Bu sefer yazmaya vaktim ve takatim olur mu bilmiyorum ama en azından hevesim olduğunu söyleyebilirim. Bakalım göreceğiz. Yarın sabah itibariyle yollardayız. Bir sonraki postada görüşmek üzere.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

hadi bakalım iyi yolculuklar..
dikkatli gidin..
habersiz bırakmayın =).. oo senden ne gözlemler çıkar şimdi.. yaşadık..
ben su döküyorum srkanızdan.. hızlı dönün bloa diye..
=)
sevgiler..
atalet..

alpernatif dedi ki...

Hobaaaa
(Len bu Çağların lafıydı. Millet üzerinden yazı yaza yaza,kişiliğimi kaybettim valla)
Blogun Jack Kerouac ı ünvanını şerefle zatıalinize takdim eder,
gezi yazılarını beklerim efendim

Adsız dedi ki...

Jack'e söyle hız yapmasın,
yavaş yavaş gidin.. :)

bir de varınca,
"ben vardım" de ki merak etmeyelim..

hadi bakalım,
iyi yolculuklar bari..

carpediem dedi ki...

ben de
iyi yolculuklar
dilerim...

Adsız dedi ki...

evet hobaaa , ve ben su falan dökmüyorum arkanızdan :)

İyi yolculuklar ve iyi gözlemler diler, gözlerinizden hasretle öperim.

Unknown dedi ki...

MERHABA
Pek tebdili mekan yapmamış birisi olduğum için seni Evliya Çelebi veya Marko Polo gibi görüyorum.
Şu gözlemlerinde biraz da son ekonomik gelişmelere ilişkin bir şeyler aktarırsan sevinirim.
-Ne olacak bu amerikanın hali?
-Yoldaşlar, herkesin gücü yettiğince ürettiği; ihtiyacınca tükettiği bir düzen kuralım
diyenler var mı mesela?

Bünyamin

Adsız dedi ki...

iyi yolculuklar, kendiniz çok yormadan gezin, yazmaya enerji kalsın olur mu? - hbasak

figoltx dedi ki...

Senin yol maceralarin heyecanli oluyor YEC. Bizi bundan mahrum etme, e mi?

Şarküteri dedi ki...

Atalet:
O sular yağmur olarak hep geldi arkamızdan :)

Alper:
Abi o kim bilemedim, cahilliğimize ver.

Oya:
Ben vardım. Ceyk'de hiç laf dinlemiyor bu arada.

Beyaz Gelincik:
Teşekkürler.

Çağlar:
Abi gözlerinizden hasretle, dedin di mi?

Bünyamin:
Abi tam adamına sordun. Bir aydır ne televizyon ne gazete görüyorum. Ama halkı soruyorsan vergiler artacak diye korkuyorlar. Benzin fiyatları yükseliyormuş. Bir litre benzin 1 dolardan az şu anda. Bir doların üzerine çıksa şahsen ben üzülmem.

Başak:
Sanırım kalmadı işte o.

Figoltoks:
Valla film olarak versek olma mı?