28.10.2006

Gidiyorum Anacım


Sevgili arkadaşlarım,
Önümüzdeki salı günü Atatürk Havalimanı' ndan kalkıyorum.
Şimdilik memleketten bu kadarmış,
Yayınımıza kısa bir süre sonra gurbetten devam edeceğiz...

Blogcuya geldiğim ve kayıt olduğum güne şükürler olsun,
Şükürler olsun ki sizleri tanımışım.

Yazışmak ve görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın...















>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2006-10-28 12:28:23
Konu: iyi yolculuklar yec,

biz buradayız, bekleriz.
habersiz bırakma.
Saygılar.
Yazan:ipeksol | Tarih: 2006-10-28 13:28:26
Konu: ..güle güle git..güle güle gel

yolun açık olsun yec
Allah işini rast getirsin..
salı günü gözlerim ve dualarım gökyüzünde olacak
Yazan:hbasak | Tarih: 2006-10-28 14:00:53
Konu: yol hediyesi

İyi yolculuklar....Bir yol hediyem var. Zuleyla'nın blogundaki yorumunda Türkçe karakter sorunu yaşayabileceğine dair bir şeyler okudum. Bu program işine yarar belki:
http://www.hlst.sabanciuniv.edu/TL/deascii.html

Gönül, zeytinyağlı yaprak falan sarıp yanına vermek ister de, elimizden bu kadar geliyor :)
Yazan:senfoni | Tarih: 2006-10-28 17:19:12
Konu: senfoniden...
kendine iyi bak...şarküteriyi sakın ihmal etme...
iyi yolculuklar..
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2006-10-29 00:49:18
Konu: Güleee Gülee sanaaa...
Hayır şimdi bana nooluyor anlamıyorum. Sana ne? sana ne değil mi ama?!

Pardon kendi kendime konuşuyordum:) YEC bloguna gelmek istemiyorum sen gideceğim yazdığından beri. sorunlu muyum ne?! Oradan da internete girebileceiğini, blogu bırakmayacağını vs söyledin ve ben de farkındayım ama nedense pek bi üzüldüm gidecek olmana :(
Sonra da sevindim tabii senin adına. Buraya gelip bir şey yazmadan gidiyordum hep. Şimdi sen de yoksun burda yazayım bari.

Bloguna girince hoparlörü kapattım ki arkada acıklı bi şarkı çalması ihtimaline karşı bi savunmaydı bu:) Tarık Akan filmlerinden birinde, filmin sonunda çalan bi şarkı vardı, onu mırıldanıyorum şimdi.

gülee gülee sanaaaa yoluuun açık olsunnn..

Umarım her şey istediğin gibi olur. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. İhmal etmeme karşın incelik edip haber verdiğin için de teşekkürler. YEC sen "Abi" diyebileceğim birisin artık. "Macera Dolu Amerika" adlı yazını bekliyorum dört gözle.

görüşmek üzre
ASLI
Yazan:zuleyla | Tarih: 2006-10-29 12:08:43
Konu: ***
hayırlı yolculuklar yec...
herşey istediğin gibi olur inşallah....
bekliyoruz haberlerini...

aaa hüzünlendim be
Yazan:dilaya | Tarih: 2006-10-29 12:41:53
Konu: Güle Güle...
Önce iyi yolculuklar, nerelere gidiyorsan bizden selam söyle, kendine dikkat et oralarsa sakın üşütme.... Yazışırız yine...
Yazan:farmau | Tarih: 2006-10-30 10:42:10
Konu: -
iyi yolculuklar......
Yazan:butterflyvalley | Tarih: 2006-10-30 16:42:19
Konu: ...
iyi yolculuklar YEC:
unutulmayacaksın, buna emin ol.
Yazan:segah | Tarih: 2006-10-31 11:53:17
Konu: iyi yolculuklar
dua ediyorum...iyi yolculuklar
Yazan:dilaya | Tarih: 2006-10-31 20:04:17
Konu: :D
Sen uçaktasındır şimdi...
Varınca haber et de meraklanmayalım...

Hiç yorum yok: