4.11.2006

Selamun Aleyküm


Amerika' nin ucundan selamlar. Tam güzel ve keyifli bir yazı yazmaya hazırlanırken internet kafecinin sesi ile irkildim.

- On dakika sonra kapatıyoruz...

Dört gün içinde bulduğum bu en ucuz kafe de (saati 1 dolar) az sonra kapanacakmış...

Şimdilik şunu söyleyeyim. Sağ sağlim vardım, henüz ofise geçmediğim için internete çok fazla bağlanamıyorum.

İlk izlenimler:

Sıcak, pahalı bir şehir Miami ve herkes İspanyolca konuşuyor...

Adam ikaz etti arkadaşlar, şimdilik bu kötu yazıyla idare edin...

**
(Türkçe karakterler sonradan eklenmiştir)

>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:medreseizehra | Tarih: 2006-11-04 00:51:38
Konu: selamunaleykum
aleykumselami birden okuyunca sasirdim...eee dedim simdi kim selam verdi kim aldi himm...ee bari bende selamun aleykum diyeyim...bulundugun yer nerede ise me´mleketinde olmadigin icin Allah c.c sana kolayliklar versin ...selam ve dua ile...
Yazan:zuleyla | Tarih: 2006-11-04 02:53:41
Konu: :)

Hoşgeldin Yec...  
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2006-11-04 07:58:25
Konu: vay anasını
Ben bu kadar çabuk beklemiyordum arkadaş. Bravo yine de. Ben derim ki kafe interneti arama, yazık parana. Bekleriz biz. Hoşgeldin.
Saygılar.
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2006-11-04 14:06:49
Konu: ....
Ben de mail atacaktim az once,modem bozulduğu için evden internete giremiyorum.
İşler yolunda,sevindim..
Bekliyoruz maceralarını..
Yazan:butterflyvalley | Tarih: 2006-11-04 15:32:32
Konu: :)
Kendine iyi bak. İşlerinde kolaylıklar YEC.
Yazan:hbasak | Tarih: 2006-11-05 20:12:14
Konu: kar
Sıcağın keyfini çıkar, burada kar var!!!
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2006-11-11 14:45:05
Konu: Yağmur da yağıyor mu?
YEC buralara kar bile yağdı.. Sıcaklığının tadını çıkar oraların. Hadi yeni hayatın hayırlı olsun. Geçen yaz ablam Univesal'da çalışmıştı orda 3 ay. Senin yazılarını okurken "Aa evet ablam demişti." havasına girdim :)
Görüşmek üzre!
ASLI
  

Hiç yorum yok: