26.03.2007

Hey Onbeşli


Hey onbeşli onbeşli, Tokat yolları taşlı
Onbeşliler gidiyor, kızların gözü yaşlı
Aslan yarim kız senin adın Hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye
Fistan aldım endazesi onyediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye 

     
>>

Giderim elinizden, kurtulam dilinizden
Yeşilbaş ördek olsam su içmem elinizden
Aslan yarim kız senin adın Hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye
Fistan aldım endazesi onyediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye

Gidiyom gidemiyom, az doldur içemiyom
Sen benden gectin ama ben senden geçemiyom
Aslan yarim kız senin adın Hediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye
Fistan aldım endazesi onyediye
Ben dolandım sen de dolan gel beriye..



GELECEKTEN NOT: Bu videonun orjinal dosyasını kaybettiğim için video' yu yukarıdaki bağlantıyı tıklayarak izlemeniz gerekecek.


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-03-26 07:50:23
Konu: merhabaa
 dım dıdı dım dıddıı -es- dım dıdımdım -es-dım dıdı dım dıdı dım dıdı 
Yazan:sevenmonths | Tarih: 2007-03-26 13:19:58
Konu: sevın...
hüzünlü bir video...
hele geri sayımda 02:38'deki bakışın çok etkileyici...
etkileyici derken... yanlış anlaşılmasın :P
sağol YEC, sağol Yuğtub...  
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-03-26 13:38:25
Konu: ağlamalık
Ama olmaz ki....hikayesini okuduğum günden beri ağlatır bu türkü beni....Ağlamak için bahane aradığında okunak üzer buraya linkini veriyorum:
http://www.turkuler.com/hikayeler/heyonbesli.asp
Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-03-26 19:43:44
Konu: ..
Çok amaçlı YEC iş başında...
Program sonrasında çalıyosun ya bunları ?
Programda da çalıyo musun YEC ?
Yani Türküleri?
Uzun ,ince parmak diyorum hala ısrarla bu arada ...
İnat etme seninde öyle :)
Değilse de kırma kalbimi "he" de beee..
Yazan:sharquteri | Tarih: 2007-03-27 07:16:17
Konu: Çağlar usulü toplu karşılama
Çağlar:
Orada bir ölçü önce es vermişsin abi...
Sevenmonths:
02.38 deki bakış için bayağı bir çalıştım seven, günlerce ayna karşısına geçip
" allah ım 02.38 de nasıl daha etkili bakabilirim diye" bayağı bir düşündüm. Sonuçta fena olmamış ki, sen çıkıp farketmişsin : )
Saolasın.
Başak:
Dediğin yazıyı okumaya girdim ama son paragrafı çıkaramadım başak, kim yazdıysa pek bi acıklı yazmış. Üstelik filmatografik anlatmış olayı, her an Hediye nin yanında mübarek... Neyse sonuçta yüreğim kaldırmadı. Ama bunu çalarken "çok hüzün" amaçlamamıştım inan. Herhalde daha önceki yazılarıma da bakarak, insanlar böyle düşündüler.
Jido:
Program içinde de çalıyorum tabi ki türküleri. Ama bu türküyü topu topu bir haftadır çaldığım için tam oturmadı henüz. O yüzden program dışında pratik amaçlı çalıyorum. Parmaklara gelince. Tamam öyle olsun, seni mi kıracağım. uzun inceler, gidiyorlar gündüz gece...  
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-03-27 08:00:30
Konu: el ayak cevap tumturak
benim kulakların kepçe olduğuna bakma, anca o kadar duyabiliyorum :)
bu arada bu türkünün hüñ hakkını Erkan Oğur ile İsmail Hakkı çok iyi verirler, dinlememiş olanlara...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-03-28 11:33:15
Konu: slm
çok güzel valla piyanonun yanına vitese falan hiç gerek yok böyle de çok hoş
Yazan:skazka | Tarih: 2007-03-28 20:05:01
Konu: hey on parmak
hey on parmak şarküteri
gözleri yollarda türk eri
on beş güne kalmaz biter hasret
allaha bol bol dua et


var mı burdan istediğin bir koli
kola turka, içki or alaturka müzik
ben hediye seçemiyom
fiston,pistan ısmarla bişii


dünlük itiraf eder
zehirlendiğini söyler
durma bol bol ayran iç
kalmaz halsizliğin geçer.


*selam yec...yazılarını okudum,hepsine genel olarak türkü sözlerini hafif uyarlayarak rap müzik tarzı bişeyler yazdım...ailen dilerim sağ salim gelir,araba da alırsın,gezdirirsin onları güzel güzel...kendine iyi bak...
Yazan:uctemmuz | Tarih: 2007-05-18 00:43:59
Konu: ***
Bu ilk yorum bu sayfaya.
Garip bir tırsma durumu oluyor ilk yorumlarda, şimdiden pardon.
Ben de nedense hüzünlendim izlerken. Tam olarak anlayamadım nedenini.
Ve acaba şundan mı dedim?
Bu melodiyi dinlerken birlikte ritm tutan oldu mu?
Parmaklarıyla, eliyle, hiç olmazsa başının ucuyla ?

Hiç yorum yok: