25.03.2007

RİÇIRD


Ev arkadaşım nerden bulduysa bulmuş, kapağında Riçırd Giır' ın kocaman kafasının basılı olduğu bir dergi getirmiş eve. Adam sanki canlı gibi çakır çakır gözlerle bakıyor fotoğraftan sana doğru...

Bir müddet salonda masa altlarında dolaştı Riçırd... Tam kayboldu derken, geçen hafta klozetin üzerinde rastladım tekrar. Sifonun çekildiği yere tünemiş meraklı meraklı bakıyor... Karşısına geçtim ama inanın kolay değil, bir anda indiremiyor insan pantalonu... Ha bi de sokaktan geçen adam değil ki, tanıdığımız sevdiğimiz bir holivıd aktörü. Neyse, işe geç kalacaktım ve kaybedecek zamanım yoktu, işedim çıktım.

Takip eden günlerde hep aynı yerde karşılaşmaya devam ettik Riçırd' la. Ne zaman küçük abdestimi ifa etmek üzere pozisyon alsam, Riçırd' ı aynı açıdan aynı ifadeyle beni izlerken buluyordum. Hani şöyle kaşını hafif bir kaldırsa, valla binlerce özür dileyip koşarak terkedebilirdim tuvaleti. Ama Riçırd gelmiş geçmiş bütün fotoğraflar gibi vakur, bir o kadar da gururluydu. Hiç bozmadı kendini.
  
>>

Hayat devam ediyordu. Günler geçtikçe metabolizmaya sıvı alma, bu sıvıyı böbreklerden süzdürüp torbaya salma ve torbayı terz yüz edip kanaldan akıtma işlemlerinin hiç birinde bir azalma olmuyor, aksine her gelen günle beraber ben, Riçırd' a doğru daha bir vurdumduymaz, daha bir davetkar ve daha bir çoşkuyla hacet ediyordum.

Adı konulmamış bu sıradışı dostluk tam 6 gün sonra beklenmedik bir şekilde sona erdi. Yine bir sabah çişe kalkmış ve o bildik ifadeyle karşılaşacak olmanın huzuruyla yarı kapalı olan gözlerimi açmıştım ki bir de ne göreyim, daha önceden Riçırd' ın baktığı o parlak dergi sayfasından bu sefer asker kostümlü, yüzü başı çamur içinde başka bir adam bakıyor!.. Acelece toparlandım, utanmıştım.

Daha dikkatli bakınca bu çamurlu yüzün sahibini anımsadım. Çok sevdiğim o savaş filminden fırlamış asker, Tom Henks' ten başkası değildi. 

"Vay anam!" 

dedim. Bizdeki de ne malmış arkadaş, duyan geliyor.


ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-03-25 05:47:44
Konu: :))))
Super yaaa..
Ev arkadaşın dergileri hatmediyor galiba tuvalette ...
Yani sen koymadığına göre o koyuyor tuvalete o dergileri galiba
ilahi bir kudretle yollanmıyorlsa dergiler tabi.

Tom ne kadar kalacak acaba ...
Hayır bir de neden hep erkek??

Olmaz ki..
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-03-25 12:36:19
Konu: Utanır İnsan...
(.. "Böyle güzel olunur mU?".. diye devam eden bir şarkı var.. :D )
Ben olsam dergiyi ters çevirirdim :)) "Ne bakıyorsun be! Açıkta bi şey mi var!?" derdim bi de..Gerçi açık g..e herkes bakar diye de bi laf var ama neyse :)) görüşürüz arkadaşım :)))) Çok aşırı fecii iyi bak kendine "Paylaşım"ın için teşekkürler ama bu kadar paylaşımcı olma bak sonra dergi gider kamera gelir neyim.. maaazallah :))) ASLI
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-03-25 15:48:12
Konu: fesatlık yapmayalım
belki ev arkadaşı dişi kısmısındandır. ya da kapağı herif suratlı dergi belki sinema dergisidir :)
Ay duramayacam bi de ek yapayım: Biz riçırd'a işeyecez diye o da bize işeyecek değil ya.  
-evet kendimi pek bi utanmaz görüyorum bu günlerde. -cb 
Yazan:sevenmonths | Tarih: 2007-03-25 16:07:57
Konu: :)
takipteyim uzun süredir, artık bi ses vereyim dedim o da Riçırd'a nasip oldu... Tom Henks'i severim, ona iyi bak olur mu kötü bişey yapma :)))
Mayami'ye selamlar... ;)  
Yazan:misss | Tarih: 2007-03-25 20:46:17
Konu: merhaba
Gezinirken rastladım size...
Nasıl güzel, nasıl tatlı bir anlatım olmuş... :)
Kaleminize sağlık...
sevgiler...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-03-28 11:41:07
Konu: :))
rıçırd bi şe demediyse tom hiç demez o alışkındır böyle şeylere :))baksana zaten yüzü gözü çamurluymuş.ha bide aklıma şey geldi bu yazıyı okuyunca.bizim orta okulda türkçe hocamız atatürk resmini göstererek neden atatürk hep bize bakıyormuş gibi geliyor diye sormuştu.o yaşta pek bilen olmamıştı sonra fotoğrafı çektirirken kameraya bakıyorda ondan diyerek bizi aydınlatmıştı çok emek sarfetti bize çok :))

Hiç yorum yok: