11.02.2007

DOĞAN GÜNÜ KARŞILAMA KOMİTESİ

 

Şimdiye kadar kaç kere güneşten önce uyandım, hatırlamıyorum.
Güneşten önce uyanmak kafi değil,
şimdiye kadar kaç kere güneşten önce uyanıp
o doğana kadar da uyumadım?

Belki yüz, belki ikiyüz...
Ve kesin bu sayının en az yarısında,
o günkü sınav telaşında ve pörtlemiş gözlerle
masa başındaydım...
Kesin.
Ne güneş umrumdaydı,
ne kızarmış, ucu yanmış bulut.
 
>>

Bu yeni işimde komitenin bir üyesi oldum artık ben.
Gece işçileri, hastalar ve tüfeğine yaslanmış yarı uyanık askerler var...
Bulutlar pembeleştikçe bir telaş alıyor bizi.
Herkes ayrı ayrı kapılar açıyor,
en çok ta umut.
Benim ise çok bir beklediğim yok.
Çimenler üzerinde tutmuş çiğ damlaları görünür olurken,
elimin rengi kavun sarısına dönüyor,
seviniyorum.

Bir de annemle babamın,
kenarından koştuğum yolun
ve kan ter içinde, zil çalmadan vardığım okulumun
yerini gösteriyor güneş doğarken...
Seviniyorum.


(Şubat 2007 - Miami ABD / Fotoğraflar benim tarafımdan çalıştığım golf sahasında sabah altı sularında çekilmiştir)



ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:hicasliyok | Tarih: 4.3.2007
Konu: Çok Aşırı Feciiiiii...

İyi bir blog nasıl olmalıdır YEC?
Okuyucuğu canlı tutan. "Anaaa" dedirten. Uzun süre ekrana baktıran öylece..

Hakikaten herkesin başına gelebilecek/gelen şeyleri yaşayıp da bu kadar güzel anlatman yok mu?.. "Aaa Ben!.." diyorum okurken. Tabii ben bu denli "Sarsıcı" yazabilir miyidim bilmiyorum.
Çok beğendim; ellerine sağlık.
ASLI
Yazan:KemiKtozU | Tarih: 14.2.2007
Konu: .

Biz genelde kalp ve iki baş harf yazarız ama yaban ellere gidince değişiyo demek ki :)
Günaydın olsun :)
Yazan:suleyman456 | Tarih: 13.2.2007
Konu: ...

Ben burdayım (yani yazılarını okuyorum) her ne kadar yorum yazmasam da!

Sevgiler
............
Gitmesek de görmesek te o köy bizim değil midir zaten süleyman? Sen yazmıyorsun epeydir, gelesim var...
Yazan:figoltx | Tarih: 12.2.2007
Konu: Cok etkilendim

Fotograflar harika, siiri de çok begendim, sevgiler, figoltx.
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 12.2.2007
Konu: ***

günün en güzel saati,en sevdiğim saati güneşin doğduğu saat.ama maalesef tembelliğimden tadını çıkaramam,bazen yakaladığım olur dha huzurlu geçer o gün.çok güzel bir şiir olmuş.kendine iyi bak kolay gelsin:)
Yazan:ipeksol | Tarih: 12.2.2007
Konu: düş
oyy.oyy..kıyamam ben sana..nasılda duygulu duygulu konuşurmuş..ah miami ah..yecimize naaaptın sen..

ama biliyormusun
sana hüzünlü güneş manzarası yakışmış..hüzün senden uzak ama güneşi seninle olsun

gönlünce kal yec
Yazan:zuleyla | Tarih: 12.2.2007
Konu: duygulandım ben...

Fotoğraflar...
Satırlar...

Çok duygu dolu olmuş...
Yazan:drunk | Tarih: 11.2.2007
Konu: Kalk YEC güneş geldi geç kalıcaksın...

Bu komitedeki şanslı üyelerdensin YEC.
Güneşten önce uyanıp, o uyandığında görüşememek de var.
Çoktan kapalı bir mekanda işinin başında olmak,
Güneş akşama kadar ısrarla dışarda seni beklerken
Görüşemeden gözüyaşlı evine yollamak da var.
Güneşle hasretlik iki sevgili olmak da var.
Bu arada senden bir ricam var.
Unutmazsan eğer sabahları güneşle o yeşil-beyaz mekanında karşılaştığın zaman kendisine onu hala sevdiğimi söyler misin?

Yazan:senfoni | Tarih: 11.2.2007
Konu: senfoniden

bu şiirsellik de çok yakışmış sana yec....
orda daha çok zamanın varmış ya...
bende en kısa zamanda bir dijital fotoğraf makinesi edinmeliyim.. millet elinden bırakmıyor ya...
selam ve sevgiler...
Yazan:hbasak | Tarih: 11.2.2007
Konu: şark-üteri
Miami golf sahalarına bir Türk'ün -Türkçe karakterli- imzasını atmışsın, tebrik ederim!
Yazan:caglarbilir | Tarih: 11.2.2007
Konu: oo
resimle, resimde imza atmak. ne güzelmiş.
  

Hiç yorum yok: