4.03.2007

Neredesin Sen?


Çalışkanlığımız üzerimizde maşallah bu aralar, yeni başlattığımız Video-Şarküteri' yi  de elden bırakmıyoruz. Bu videomuz naçizane bir türkü düzenlememizi içeriyor.

Film, iki ayrı açıdan farklı zamanlarda çalınmış aynı şarkının montajlanması sonucu elde edildi. Tabi, ana teması dışında büyük ölçüde doğaçlamaya dayanan bu türkü yorumunun ses-görüntü senkronunu gerçekleştirmenin zorluğu ortadaydı. Biz yine de amatörlüğümüze sığınarak paçaları sıvadık ve girdik bu işe. 
 
>>

Videodaki diğer önemli sorun da ses kalitesidir. Bunun bir nebze önüne geçilebilirdi ama arkadaki gürültü ve uğultunun kalması ve "restoranda kendi halinde piyano çalan adam"  fikrinin desteklenmesi daha uygun bulundu.

Neşet Ertaş' ın Neredesin Sen türküsü  ezelden beri çok sevdiğim, bana çok dokunan bir türkü. Önce normal hali ile çalmaya başlamıştım fakat zaman içinde yeni şeyler ekleyerek düzenlemeyi bu hale getirdim. Türkü ekseriyetle sol elden duyulan do majör, fa majör arpejleri üzerine kurulmuştur. Armoni açısından çok zengin olmasa da dinlenebilir, hoşa gidebilir bir yorum olduğunu sanıyorum.

Ve sizleri Miami' nin göbeğinde, bir batı ensturmanından dökülen anadolu ezgileriyle başbaşa bırakıyorum.



GELECEKTEN NOT: Bu videonun orjinal dosyasını kaybettiğim için video' yu yukarıdaki bağlantıyı tıklayarak izlemeniz gerekecek.


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-03-04 19:07:23
Konu: bak gene
ilk olmamak için o kadar bekledim, yok. ne yapalım artık, yazacaz.

neredesin sen ve ortaya çıkan ve kaybolan yec ilişikisi pek hoş olmuş.
........
gömlek kolları üzerinde biraz daha dursaydın olmayacaktı... şikayet mi ediyorum, ne demek... mutlu ediyorsun abi bizi... pantol paçaları da azcık ütüsüz kalmış mı ne...
Yazan:KemiKtozU | Tarih: 2007-03-04 22:08:25
Konu: .
Kardiş istek parça isteyebiliyo muyuz :)
Bi de bu türküyü ben de çok severim.. 
Bi de çoktan yazıcektim yorumu da Çağlar ilk yorumu yapsın diye bekledim :P
Yazan:farmau | Tarih: 2007-03-04 22:35:15
Konu: :))
ne güzel olmuş...Öyle dalıp gitmişim izlerken.....
Hep derler ya hiç bir sanat dalı müziğin görkemine erişemez diye...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-03-05 00:03:06
Konu: ***
üstteki yorumlara katılıyorum çok güzel olmuş ortaya çıkıp kaybolmada çok hoş.video bitince alkışlayasım geldi valla hani olur ya konserlerde canlı performanslarda şarkıcı çalarken sessizlik bittiği anda müthiş bir gürültü.orda elin amerikalısı yemek yerken böyle birşey olmasada benim kafamda birden öyle bir sahne canlandı :))
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-03-05 00:51:11
Konu: *
heyt be! gözünüz piyanist görsün :)

fikrim mi; süper süper süper... hele parmakların o ahenkle tuşlar üzerinde dans edişi yok mu... bir kez daha özendim enstrüman çalan birine... ben çalamıyorumda :(


sevgiyle kal

dolphin
Yazan:sehrayin | Tarih: 2007-03-05 02:10:43
Konu: merhaba
Gerçekten güzel bir çalışma olmuş final sahnesi de çok etkileyici :)
Eline sağlık...
Yoksa "yüreğine sağlık" mı demeliyim?
Yok yok en iyisi "paylaşım için teşekkürler..." :)
Hoşçakal
Yazan:kevserbanu | Tarih: 2007-03-05 20:00:13
Konu: Banu dedi;
Harika olmuş!

Bir yandan da opposite düşürülerek yapılan geçişler de yakışmış çok.
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-03-06 13:00:19
Konu: tebrik
parça güzel ....montajlamaya çok emek verilmiş hakikaten....eline sağlık....Merak edip soran olmuyor mu, bu parca neyin nesidir, kimindir diye?
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2007-03-06 14:16:08
Konu: ...
Harika!..

İzmir'de senden dinlememiştim bu yorumu,çok etkilendim.
Bugün okulu ektim.Bu düzenlemeyi gitara uygulamaya çalışayım,bakalım yapabilecek miyim?:-))

Müzikli günler... 

Hiç yorum yok: