13.08.2006

Sineği Ziple ve Sil


Sanırım bu teknoloji hepimizi gizlice embesilleştiriyor...
Az önce monitörün ekranına bir sinek kondu ve ben elimi savurup sineği kovmak yerine bilin bakalım ne yaptım?

Farenin ok işareti ile üstüne geldim.
Ve tam sineği üzerine tıklayacakken
"Ne yapıyorum yahu?" diyerek uyandım.
Ben kahkahayı basınca hayvan sesimden ürküp kaçtı.

Herhalde sineği tıklayınca şöyle bir menü çıkmasını bekliyordum:

Sineği kopyala
Sineği kes
Sineği başka isimle kaydet
Sineği norton ile tara
Sineği masa üstü arka planı olarak ayarla
Sineği yazdır
Sineği sil
Sineği sil en mantıklısı sanki...
İyi güzel, silmesine sileceğiz ama ya bu hayvan geri dönüşüm kutusunda debelenir de bütün klasörleri birbirine katarsa ne olacak?

Sanırım Bill Gates bu problem için menüye yeni bir fonksiyon eklesin:
Sineği "ziple" ve sil
 
>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2006-09-08 13:33:59
Konu: Yeni Pencerede Aç

Bu durumda yapılacak şey sineği yeni pencerede aç deyip keklemek ve ardından pencereyi kapatmak.Hatta pencereden el sallamak.. Diye uzattıkca moka saran bi yazıyı sonlandırsam iyi olacak..
AsLı
   

Hiç yorum yok: