28.08.2006

Tükürtmeyin Beni


Her gece Blogcu' nun genel merkezinde aynı dikkatsizlik yaşanıyor. Saatler tam sıfır biri gösterdiğinde, illaki birisinin ayağı takılıyor ve ana bilgisayar fişten çıkıyor...

Eh, o kadar kablo arasından bulunmuyor da meret kolay kolay, on dakika bekliyoruz. Özellikle, sitenize yeni birşeyler ekleyip sonucu görmek için "blogum" tuşuna bastıysanız, bir ağrı geliyor saplanıyor ki karnınıza, anlatılır gibi değil.
  
>>

"Aradığınız sayfaya şu anda ulaşılamıyor... Bu site teknik sorunlar yaşıyor olabilir..."
Son zamanlarda yeni bir uğraş buldum. Bağlantı kesilince monitörümü tükürüklüyorum. Evet, yanlış okumadınız, monitörümü tükürüklüyorum ve sonra da siliyorum. Bilgisayarımın her yanı toz içindeyken monitörün ekranı ışıldamaya başladı.

Sayın blog yöneticileri, lütfen bu üyenizin çağrısını duyun. Ya kabloların üzerinden zıplayarak geçin ya da biz size üçlü piriz gönderelim, uzatma kablosu yollayalım buradan.

Ama rica edicem,
Her gece tükürtmeyin beni...

  • Not: Bu yazıda, blog servisi olarak BLOGCU' yu kullandığım zamanlarda, her gece periyodik olarak yaşadığım sistem sorunundan dem vuruyorum.

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:ipeksol | Tarih: 2006-09-05 22:58:59
Konu: ..
bak bu 1 hikayesi bende yaşanıyor sanıyordum..diilmiş..aslında haberimiz var bu olaydan o yüzden saat 1 de araya reklam alıyoruz..hem sıkılmıyoruz hem ihtiyaç molası veriyoruz..


valla gittim ben
Yazan:ipeksol | Tarih: 2006-09-05 22:56:36
Konu: of yaa..yine kızacaksın şimdi
yec sana acı bir gerçek söyleyeceğim..
bunu okuduğunda yine tüküreceksin..
senin online sayacın yanlış..
her tıklamada yazılar arasında ziyaretçi kabul edip haneye ekliyor..
bence benim ucuz ama şık sayacımdan edin..hem o da damlatmıyor..( o cee kutusumuydu yoksa)
ben geldiğimde ziyaretçi sayım 90 dı şimdi 107 oldu..valla billa ben vardım tek..kimse yoktu ne kanepenin ne buzdolabının arkasında..hatta cafe au laitimi bile kendim yaptım..
Yazan:vivaforever | Tarih: 2006-09-01 19:40:45
Konu: Mektubun ulaşır mı acaba??
Bu yöntem hiç aklıma gelmemişti ama aynı dertten muzdarip olanlara üye olmak istiyorum..Gerekli belgeleri yazarsanız hemen tedarik ederim.. :))
Aslında uzun zamandır gece bloga pek zaman ayıramıyorum ama bu durum sadece gece yarısına özel bir durum değil..
Önceden bakım calışması vs var diye haberde veriyorlardı ama şimdi gerek duyulmuyor bile.. :)))
Blogcu yönetimi ile ilgili eleştirilerini boşu boşuna yazdığını söylemek istemezdim ama tecrübeyle sabit bir konu olduğu için aydınlatmak istedim..


Duyan olur umarım.. Beni hiç kimse duymadı da.. :))
Yazan:populerseen | Tarih: 2006-08-28 02:57:00
Konu: :))
burası türkiye olacak böyle işler....ama sistemin istikrar için belki gerekli bir takım çalışmalar yapılıyo olabilir...


yada en iyisi saat sıfır biri gösterdiğinde herhangi bir yazı vs.. girmemek olacak :P
yada tükür gitsin yahu,baktık ki olmuyo bu böyle devam ediyo o zmn topluca jim carey'nin filminde olduğu gibi bi balgam savaşı falan..blogcu ile kullanıcılar arasında :))))


yaw gece 3 oldu sapıttım gine ..
kolay gelsin,iyi bloglar...
Yazan:kiytirik | Tarih: 2006-08-28 02:35:25
Konu: Tükürün efenim!
Eğer diliniz damağınız kurumazda ağzınızda bişeyler kalırsa bizede bekleriz biri monitöre beni sil yazmış ona da tükürün ben böyle bi bloğa rastlamadım ayrıca rastladım diyene de tükürün
  

Hiç yorum yok: