22.12.2006

Evrim Teorisi Üzerine



Evet, kesinlikle doğrudur... Artık hiç şüphem kalmadı, insanlar maymundan evrimleşmişler.
Bugünkü görevim, Meksikali, Perulu ve Kübali arkadaşlarla beraber golf sahasında sürmekte olan turnuva dolayısıyla yıpranan bölümleri işaretlemekti. Ve ne yazik ki yukarıda saydığım Güney Amerikalı dostların hiçbirisi zerre kadar ingilizce konuşamıyordu.

>>

Onlar kendi aralarında en derin muhabbetleri koyulturlarken ben yanlarında tam bir fransız-türk olarak yer yer sırıtmakta, yer yer de sitemkar bakışlar firlatmakta idim. Bir an kendimi öyle yalnız hissettim ki, daha fazla dayanamayarak attım kendimi ispanyolcanın derin kuyularına... Beni bu kör kuyularda merdivensiz bırakmaması gereken ise geldiğimden beri öğrendigim kelimeleri not ettiğim -sözum ona- ispanyolca defterimdi. Cümlenin gelişinden de anladığınız üzere bu defter beni kör kuyularda merdivensiz bıraktı.

Son çare olarak beden diline meylettim, abandıkça abandım... Anlaşılmak uğruna kollarımı, ellerimi öyle şekillere soktum ki sonunda evrim sürecinin başlarına kadar geldiğimi hayretle fark ettim:

Maymun olmuşum. Herkes kahkahalarla beni izliyor.

Demek ki ortada bir dil olmayınca maymun olmak kaçınılmazmış.
Demek ki insan atalarımız dünya dillerini yaratmadan önce epey bi maymunluk yapmışlar.
Demek ki Darwin haklıymış, biz maymundan gelmişiz...

Bir ufak kanıtım daha var, söyleyin bakalım aranızda muz sevmeyen var mı?

**
(Türkçe karakterler yazıya sonradan eklenmiştir) 



ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2006-12-22 20:50:14
Konu: :))
Evrimi destekleyen kanıtlar olduğu konusunda hemfikiriz:)
Muz sevdiğimi kabul etmek kolay ama atalarımın maymun iştahlı olduklarını kabul etmek istemiyorum. :))
Sanırım tam dil öğrendiğin zaman döneceksin Türkiye'ye YEC:)
Kolay gelsin.
ASLI
Yazan:suleyman456 | Tarih: 2006-12-22 20:58:14
Konu: ...
Muzu sevmiyorum pek,ama eskiden severdim,demek ki evrimimi tamamlamışım:-))
Her gün Güzelbahçe-Bornova arası giderken otobüste-metroda bir sürü maynuna rastlıyorum,üstelik el-kol hareketleri yapmalarına gerek kalmıyor;davranışlarından,bakışlarından anlıyorum."Aaabi,ben maymunum" diyolar resmen!
Seninkiler medeni maymunlarmış yine..
Sevgiler  
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2006-12-22 21:52:49
Konu: ***
valla darwin bile bu kadar sağlam kanıt bulamazdı herhalde he he
kardeşim çocukken muz görünce korkardı ağlamaya başlardı :))
arkadaşlarında ingilizce bilmemesi kötüymüş ya kolay gelsin valla..
hadi kib gurbet ellerde ;)
 Yazan:arthurdent | Tarih: 2006-12-23 22:41:10
Konu: muz seven biri olarak
yazın bende hoş bir tebessüme yol açtı. Kolay gelsin...
 Yazan:hbasak | Tarih: 2006-12-24 11:01:52
Konu: muz meselesi
bilmem inanır mısın, yazıyı okurken muz yemekte idim ve son cümleyi okuduğum anda, gülmekten muzun son lokması boğazıma kaçtı. Allah da seni güldürsün e mi?
Yazan:aslihanca | Tarih: 2006-12-28 19:07:50
Konu: *
Darwin'inkinden daha sağlam deliller:)

Hiç yorum yok: