5.12.2006

NASIR


Sonunda biz de öğrendik...
Gurbet sol topuğun sağ yanındaki nasırmış.
Işıltılı caddelerde,
büyük alışveriş merkezlerinde koştururken denk gelmez de,
gecenin köründe su içmeye kalktığında
tam da üstüne basarmışsın...
Öyle acırmış öyle acırmış ki,
o an gökyüzü yarılıp
güneş doğarmış memleketinde.


(Miami' ye gelişimin ikinci ayında memleket hasretiyle dolup taştığım bir gecede yazmıştım bu şiirimsiyi)

>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan
:dolphinblue | Tarih: 2.5.2007
Konu: ...

offf yec'im bu nasıl bir şiir böyle?
yüreğimi dağladın beni bir kaç yıl önceki gurbet yolcusu dolphin'in yaşadığı yere ve o yerdeki ruhaniyetine götürdün. biraz önce züleylanın blog yazısını okuduğumda farkettim bu şiirini. geç bir yorum belki ama yinede bilmeni isterim...

çok etkilendim ifade edebilecek başka türlü bir söz bulamıyorum şimdi. ama derler ya damdan düşenin halini damdan düşen anlar diye... bende seni anlıyorum her satırında dediğini anlatmaya çalıştığın şekilde anlıyor hak veriyorum....

sıkıldıkça bunaldıkça yaz olurmu

dolphin
Yazan:zeko | Tarih: 19.12.2006
Konu: konu monu yok:)))

yec cim böyle güzel bir gurbet şiiri okumadım.İnsan yaşayınca duygularını daha güzel ifade ediyomuş,onu anladım.Yeni yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum....
Yazan:zuleyla | Tarih: 12.12.2006
Konu: ***

kaçtır okuyorum bu şiiri duygulanıyorum bişi yazamıyorum ya...:(
Yazan:sehrayin | Tarih: 11.12.2006
Konu: merhaba

Yazıların -herkesin de belirttiği gibi- çok hoş ve akıcı bayıldım desem abartmış olmam:) Selamlar...
Yazan:ssiyah | Tarih: 10.12.2006
Konu: Uzak

Geliyor sesin buralara.
Bizden de selamlar sana, uzaklara.
Yazan:fatoscb | Tarih: 9.12.2006
Konu: merhaba

paylaşımın için teşekkürler,iyi hafta sonları dilerim sevgi ve saygılarımla....
Yazan:ipeksol | Tarih: 8.12.2006
Konu: ...düş

oyy..oyyy..kıyamam ben sana yaaa..
ne yapsak memlekt havasımı yollasak sana

gönlünce kal olur mu

Yazan:skazka | Tarih: 8.12.2006
Konu: ....

"biliyorum
matarada su,
torbada ekmek
ve kemerde kurşun değil şiir
ama yine de
matarasında suyu
torbasında ekmeği
ve kemerinde kurşun kalmamışları ayakta tutabilir" h.hüseyin

nasır şiiri için teşekkürler...çok beğendim...
Yazan:suleyman456 | Tarih: 8.12.2006
Konu: ...

Gurbette olmasan da, yalnız konsere gidince de o nasırdan aynısı çıkıyor be abi!!!
Dün burda olsaydın keşke, Focan konseri vardı davulda Cem Aksel ile. Çoğunlukla caz standartları çaldılar.
Gelince bir konser patlatalım,biletler de benden olsun:-)..haydi sağlıcakla...

Yazan:HicASLIyoK | Tarih: 6.12.2006
Konu: Suyu Çıktı Mandalin'in (Önemli Not: Mandalina değil, MANDALİN)

Okudum ama okuyunca içim paramparça böyle ananemin filmdeki arama araba çarptığında dayanamadığı gibi "Anane film icabı onlar şakacıktan yaaaa" demek zorunda bıraktığı yüz ifadesiyle baktım ekrana. Böyle bi "Hiiiii" havasıyla. Yine kurtlanmışsın mı deseeeem yoksa kurtlarını döktürmüşsün mü deseeem :)) Üç vakte kadar bir şiir görünüyordu FA(L)BLog da :)
Bu arada:
İtalya'da dayım; sürdürülebilir tarımsal bilmem ne ile ilgili bir eğitimde uzuuunca bir süre.. "Üstünü sıkı giyin e mi?Ayağını sıcak tut bak ne kadar hastalık varsa ayaktan gelir." (ananemden yürütülen bu cümleler yıllar yılı bana tüm enfeksiyon hastalıklarının ayak yoluyla bulaştığını düşündürmüştü :)) )
İyi geceler YeeeeC
MANDALİ
N
 Yazan:hicasliyok | Tarih: 6.12.2006
Konu: O benim OOoooOO

Yukarıda niye çıkmamış benim adım sanııımm? bilmem.
Selametle YEC
  

Hiç yorum yok: