14.12.2006

Kıymet Bilmek Üzerine

 
Selam arkadaşlarım,

Benim şu hayatta o kadar çok arkadaşım, eşim, dostum ve akrabam var ki, duysanız şaşarsınız. Ama buraya yazdığım ve kendimi taa derinlerden ifade etttiğim bu satıları kaçının okuduğunu bilirseniz daha da çok şaşarsınız.

Hemen hemen hiçbiri...

>>

Anneciğim, buradan sana sesleniyorum:

Eğer talimatları doğru takip edip te sayfamı bulmuşsan sana çok selam yolluyorum. Bu sayfa ağustos (2006) ayından beri yazılar ekleyip internetteki arkadaşlarıma sunduğum bir sayfa. Sağ tarafta gördüğün her altı çizili kelime (eski blog sayfasından bahsediyor) yazdığım yazıların başlıklarıdır. Onlara tıklayınca o yazı açılır... Bir de biliyorsun, sağdaki çubuğu fareyle tutup aşağı çekince sayfa aşağı kayıyordu. Yazıların altına yorum bırakma olayına gelince... Bu olay biraz karmaşık, onu bir dahaki derste anlatacağım :) Öpüyorum yanaklarından...

Evet, annemle birlikte beni "üç boyutlu dünyadan" tanıyan kaç insan etti burada?
Bakalım: Zeko, Süleyman, Yiğit, Sezin, Ferhat, Babam, Annem... Başka da yok sanırım...

Bunları niye anlattım şimdi?

Sadece, kıymetinizi çok iyi bildiğimi anlatmak istedim sevgili  http:// www' li, güler yüzlü, tatlı dilli ve kim bilir gözleri nasıl nasıl renkli dostlarım...

İnanın, kilometrelerce ötelerden güzel yorumlarınızı okumak bana büyük keyif veriyor. Genelde arazide çalıştığımdan ve evde bilgisayarım olmadığından dolayı çok fazla giremiyorum nete ama yakında bir bilgisayar alıp kesin dönüş yapacağım web sahalarına.

Şimdilik bu kadar,
Sizin yazıların altında görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın...

**
(Türkçe karakterler yazıya sonradan eklenmiştir)


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:suleyman456 | Tarih: 2006-12-15 00:20:30
Konu: ...
İşte ilk yorumu yazmak bu sefer bana nasip oldu:-))
Oradaki 3-5 kişilik listede görünce adımı,iyi ki Demir Abi'nin konser-dvd gösterimine gelen 5 kişinin arasındaymışım dedim:-))


web sahalarına bekliyoruz kısa zamanda,arayı soğutma,aaaman haaa!..
Yazan:zuleyla | Tarih: 2006-12-15 00:58:19
Konu: :)
ah biz de çok mutlu oluyoruz senin yazılarını, yorumlarını okuyunca...
en içten sevgi ve saygılarımla..esen kal... :)
Yazan:vaveylaa | Tarih: 2006-12-15 11:57:37
Konu: özledik
Özledik be YEC, vallahi bak :((
iyi ol sen oralardan yeter bize şimdilik bu kadarı da.
sevgiler Mr. Yec
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2006-12-15 13:43:05
Konu: Sağlıksız Yorum
Sevgili YEC;
Öncelik ile tam yorum yapacağım sırada giriş yapmaktan vaz geçip öyle bi hicASLIyok yazacaktım ama şu şahane resmim(!) (Herkes "Bu resimde biraz mal durmuşsun sanki ağlamış gibi diyor." ) de yorumumun yanında bulunsun daha bi gerçekçi dursun yazdıklarım istedim . Giriş yaparken şifremi karıştırdım . Dellendim, çabaladım olmadı :) Sonunda girebilince ne yazacağımı unuttum. Yeni bir pencereden baktım yazına tekrar. Sonra iyi ki geç kalmışım dedim .Az kalsın çok alakasız şeyler yazacaktım. Halbuki hiç adetim değildir :P


Gurbette olup olmadığın pek belli olmuyor aslında. İnternet aleminin sanal arkadaşları fark etmiyorlar bile. Yokluğunu hissettirmiyorsun . Asıl hissedenler yakınların. Yakın derken ne kadar yakın? Belki kapı komşun ya da alttaki bakkalın çırağı. Yokluğunu en çok hissedenler onlar.


Sen şimdi Türkiye'de yok musun?! Hiiiç belli olmuyor. :) Halbuki ben en az bakkalın çırağı kadar hissediyorum burada olmadığını; Kendi bloguna giren adama "Hoş geldin." denir mi?! :)) Ben diyorum. "Asıl sen hoş geldin." dese biri ne diicem?! (Ne diyeceğimi var mı "Hoş buldum." dicem :) )


Böyle yazdığın iyi oluyor; kıymete biniyorsun. (Bizim Ürgüp'te bi eşek vardı adını büyük ananem--annemin rahmetli ananesi (Bu ikinci parantez iki çizgi arasına yazdığım tamlama içindir. Çünkü "rahmetli annemin ananesi" yazdım önce sonra rahmetli annem, der gibi oldu dedim. Annemin rahmetli ananesi dedim ama bu seferde tamlamanın arasına sıfat girdi. Sıfat giriyor muydu diye gittim deftere bakayım dedim ama sonra defterim olmadığını hatırladım :) Açtım final dergisini gayet güzel girip çıkabiliyormuş sıfat. Neden boşu boşuna heyecan yaptım ki ben şimdi.) -- "Kıymet" koymuş ne alakaysa :)) O geldi şimdi aklıma.. Gerçekten iğrencim.. Bu da ilk parantezin kapağı )
Kıymete biniyorsun da kalmıştım evet; çünkü "Acaba yazmış mı_ Yazdıysa ne yazmış?" diye geliyorum buraya. Sonra düşünüyorum; sen gitmeden önce de aynı şekilde geliyordum ben. O zaman yokluğun da varlığın da bir mi oluyor şimdi?
(Demek istediğim bu değildi aslındaaaa :((..)


tüm bunlar şu alt komşumun 234928374.kez dinlediği/dinlettiği Ebru Yaşar'ın YEŞİLLENİRİm şarkısı yüzünden oldu.(BAkmayın homurdandığıma, dinleye dinleye sevmeye başladım. :)) ) Ben toparlanınca daha sağlıklı yorumlarda görüşmek üzre YEC. Yazılarını dört gözle bekliyor olacağım. (Lütfen gözlüklü olduğuma bağlamayın bu lafı. )
İyi kalmazsan günahımı çek :)
İmza:MANDALİN


Alakasız Not: "Hakkımda"n yine güldürdü beni :)
ASLI
Yazan:hbasak | Tarih: 2006-12-15 15:53:06
Konu: çağa uyumlu ana-babalar
Merhaba Yec, ben şunu demeye geldim: anne-baba kısmının internetten- bilgisayardan anlamayanı makbuldur. İnan bana. Ben MSN'de hep çevrimdışıysam, annemin mesajlarına boğulmamak içindir (ilacını aldın mı, sütünü içtin mi vb); maillerim tıkanıyorsa babama bir türlü çok yüklü mailler göndermemesini söyleyemediğimdendir; ayrıca dünyanın neresine gidersen git weather.com'dan hava durumunu öğrenip "bugün kalın giyin" tarzı mesajlar almak sinir bozucu olabiliyor. Bir de şu görüntülü sohbet olayı feci bir şey, bir ara baktım ev BBG evine döndü, ancak web-kamerayı atarak kurtuldum.......Sevgiler, annene-babana saygılar...
Yazan:mesale | Tarih: 2006-12-16 12:21:13
Konu: Gözden Değil, Gönülden Irak Olma...
Merhaba değerli insan,


Bir iki saat önce güzel bir yorum yazmıştım sana. Fakat, elektriğin kesilmesinden dolayı, bütün emeklerim heba oldu. Moral bozukluğundan dolayı bu defalık kısa bir yorum yazmak durumunda kaldım.


Birincisi, resminin altına yazmış olduğun yazı bir harika. Gerçekten de çok beğendim. İkinci olarak da şunu söylemek isterim. Gözden ırak olmak yani mekansal ve bedensel olarak burada olmaman, gönüllerden ırak olmandan iyidir. Belli aralıklarla da yazsan, duygu ve düşüncelerinle insanların gönüllerindeki yakınlığı hissettiriyorsun. Peki nasıl bu kanıya vardım? Çünkü, sana gelen yorumlar ve yazılarının dili, beni bu kanıya vardırdı. Yanıldığımı da pek sanmıyorum.


İnşallah değer verdiğin ve sana değer veren kişilerin gönüllerindeki kıymetini hiçbir zaman kaybetmezsin. Mekansal ve bedensel ıraklıklar, biçimsel ayrılıkları getirir. Gerçek yakınlıklar, gönüllerde gerçekleşenlerdir.


Sevgi ve saygılarımla...
Yazan:arthurdent | Tarih: 2006-12-16 18:19:45
Konu: merhaba
benim de gerçek hayattaki çok az arkadaşım blogumun olduğunu biliyor. Hatta diyebilirim ki üç kişi biliyor sadece. Miami'ye selamlar :) Tekrar görüşürüz umarım...
Yazan:dilaya | Tarih: 2006-12-17 22:43:35
Konu: aklıma neler geldi...
Yıllar önce hem ben hem de kardeşim Ankaradayken, babam annemi almış ikisi bilgisayarın karşısına oturmuşlar bir güzel internet e bağlanmışlar orda sorun yok.... Sonra sayfa açıp Dilay-gülay yazmışlar, akıllarınca bizi bulacaklarmış... Çok gülmüştük bizi arayıp nerdesiniz biz sizi bulamıyoruz dediklerinde....
Neyse... Hiç bahşiş alacağım bir görevde çalışmadım turizm sektründe ama iyi hizmet karşılığıdır, helal paradır... güle güle harca...
Yazan:sehrayin | Tarih: 2006-12-18 22:31:30
Konu: uzaklarda olmak zor
İnsanın sevdiklerinden uzakta olması zor ama hep onlarla birarada olması(ya da olmak zorunda olması) da zaman zaman bunaltabiliyor insanı:) Yorumları okuyunca mutlu olduğunuzu yazmışsınız bende (nacizane) siz mutlu olun diye yorum sayısını artırmak istedim. Sevgiler...
Yazan:isimsiz | Tarih: 2006-12-19 00:26:50
Konu: artık
hey artık bende biliyorum seni....
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2006-12-19 16:42:25
Konu: merhababenimde hiç bir tanıdığımın blogumdan haberi yok,blog sayfamı ilk aldığım zaman anlatmaya çalıştım bakın ben blog sayfası aldım siz de alın fln dedim ama hımm öyle mi ne hoş!tan öte hiç oralı olmadılar zaten anneme msn açmasını zar zor öğrettim he he...
  

Hiç yorum yok: