14.01.2007

FORVIRD


Konu: Forvırd meyıl

Lutfen okuyun.
Matematik zor durumda!!!

Yaptigimiz toplama islemlerinde "elde var bir" deyip sonra da eklemeyi unuttugumuz "1" ler yillar icinde birikerek matematik biliminde beklenmedik sorunlara yol acti. Bilim adamlari, yaptiklari olcumlerde "1" sayisinin diger rakamlara gore yuzde 30 azaldigini tespit ettiler. "1" lerin azalisi bu hizla sürerse 50 yil icide matematikte ciddi bir cokme yasanacagi tahmin ediliyor.
  
>>

Lutfen FIU' nun dunya capinda baslattigi kampanyaya siz de katilin!!! Tek yapmaniz gereken "elde" unutmus oldugunuz "1" leri, TUBITAK Matematik Sube Mudurlugu, Tunus cd. No:80 06100 Kavaklıdere- Ankara adresine postayla gondermek... Sahsen basvurular da kabul edilecektir.

Lutfen bu maili forward edin. Bu maili forward edince hayatinizda olumlu değişimler baslamayacak, elinize bir yerlerden para da gecmeyecek ama matematigi bu dar bogazdan cikartip evrensel bir hizmet etmis olacaksiniz.

Haydi Turkiye!


ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-01-15 17:45:29
Konu: Gülme Şeysi Başlığı
Bu yazıya çok güldüm. Hatta gülmekle de kalmayıp karşı kanepe de oturan ablama yüksek sesli okudum. (Bana gelen bi mail sandı kendisi. YEC'in yazısı diye uzatmadım . Öyle desem "O kim?" diye başlayıp uzayaaaaaaaaaaan sorulara maruz kalacaktım.) O da "Bunu Esra'ya yollasana, onun abisi Tübitak'da çalışıyor." dedi. (ne alakaysaaaa:)) )Zorla ona yollattı. :)) Yazının sonundaki "YEC" kısmını silmek zorunda kaldım çünkü yorumun başında da belirttiim gibi uzuuuuuuuuuun bir soru fırtınasına yakalanmak istemedim. Zaten sınavdan geldim YEC kafam ağrıyor ya.. Umarım yazını sahiplenmiş gibi olmama kızmamışsındır.

Çenem çekileydi de yüksek sesle okuyamayaydım YEC yaa:))
ASLı

Hiç yorum yok: