20.10.2007

Doğuya Gelirken


Şu kuzeye giderken serisi beni çok kitledi hakkaten, ona devam edemiyorum  diye hiçbir yeni yazı ekleyemedim. Patrona, yazı işleri müdürüne falan hesap verdiğimiz yok sonuçta, bitsin bu seri de kurtulalım... Bitti mi, bitti... Oh be. Çok şükür...

"Doğuya Giderken" bu belalı kuzey yazısına gönderme yapıyor. Yoksa yeni bir seri falan değil... Memlekete varınca internet bulabildiğim herhangi bir yerden kısa bir varış yazısı yazacağım kısmetse. Ondan sonra ne sıklıkta yazarım bilemiyorum. Ama ben hep buradayım arkadaşlar, blogtan biraz uzak kaldım diye yazma ve okuma şevkimi yitirmiş değilim. Buraya ilettiğiniz her notu en kısa zamanda okuyor, tebessümümü ediyor, şaşılacaksa şaşıyor, gülünecekse gülüyorum, merak etmeyin. Ayberoz, siti info, havadisci, teknoloji ve zeroks kardeşlerime de diyecek bir laf bulamıyorum. Zaten onlar da diyeceğim laflara meraklı olsalar, şu anda bu yazıyı okuyor olurlardı. Okuyorlar mı? Hayır... O zaman boşver...
  
>>

Bir yıl önce ABD' ye gelirken şöyle bir uçak fotoğrafı eşiliğinde, şöyle bi yazı yazmışız... Şimdi aynı uçak fotoğrafını tekrar kullanmadan sadece yazısını yazıyorum.

Özledik memleketimizi, kıymetini anladık. Dünyanın bir ucundan nasıl göründüğüne tanıklık ettik. Ve inanın bir simitle çaya hasret kaldık. Bir ayağım henüz toplanmamış valizimin üzerindeyken yazıyorum şimdi, değil ayağım tüm bedenim üzerine çıksa fermuar kapanır mı?

Ve bu sefer de uçaklı yazının başlığına atıfta bulunarak bitirelim:

Geliyorum Anaaaaaaaaacım...


ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-10-20 11:00:27
Konu: az bi toplayım çok dursun
* bi kere; ikibinsekiz senin tepedeki yazıda belirttiğin gibi, tatil konusunda pek cömert olacak çalışanlara (tabi memlekette :) )
* iki kere; ben var ya sizin gibi blog sahiplerinden çok kızıyorum onlara, kendime hakim olamıyorum.
gelip hepsinin notlarının üzerine birşeyler yazasım geliyor. o kadar yani... ne yapmalıyım doktor...
* üç kere; ziyaret ne kadar sürecek. temelli dönmüyon di mi.
............
bi kere, haberim yok öyle mi olacakmış 2008
iki kere, kendini tutma yaz, yaz, yaz ama hayırlı cumalar, mutlu pazarlar gibi olmasın..
üç kere, bir aylık bir tatil bu, geri dönüşü var ama onu karıştırmayalım şimdi, neşemiz kaçmasın...
Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-10-20 15:25:38
Konu: hoppidi
hmm vakit su anda turkiye saatiyle 15:21 civarlarinda...yani sen yine bizim saatimizle aksam 5 gibi yola cikacaksan su anda muhtemelen hava alaninda valiz tarttiriyor ya da alisveris yapiyor yada memlekete donmenin verdigi heyecanla mideni basan gaz sebebiyle tuvalet sorusturuyo olabilirsin ...Ayy bu cok heyecanli bisey..Ben her yeni gelende boyle heyecan yapiyorum..Tamam bizim eve gelmiyosun ama.. hayatinin belli kisimlarina senin musadenle dalmis bulunduk ya sanki boyle almanyadan kuzen geliyomus da valizden bize bi dunya cikolata cikacakmis gibi bi sevinc var iste ne bileyim... Di mi ..Neyse.. Hayirli ;sakin ;guzel bir yolculuk diliyorum sana Yec efendicim ...Bati yonunden gelen her ucaga el sallicam bende pencereden :)
..........
Selam jido,
Anadolu yakasında iki kişi el sallıyordu uçağa doğru, gördüm. Ama pilotun akrabaları da olabilir diye karşılık vermedim. Acaba sen miydin onlardan biri? Evet, az değil hayatımızı paylaşıyoruz burada, resmen akraba gibiyiz, pilotun değil canım, birbirimizin diyorum...
Çukulataları yedik ama yine de görmek isterim seni Jido, İstanbul da görüşmek umuduyla...  
Yazan:senfoni | Tarih: 2007-10-20 18:49:50
Konu: senfoniden
kendine iyi bak...şarküteriyi sakın ihmal etme...
iyi yolculuklar..
****
uçak resminin altına bunları yazmışım... zaman geçiyor işte yec. birgün bakmışsın tamamen dönmüşsün. işin gücün yoluna girmiş. abede deki çalışmalar amcına ulaşmış..
gönülden geçen temennilerimiz bunlar..
bir ayı sıkı değerlendiresin ha...
selamlar.
...........
Senfoni dostum saol, hayat göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. O yüzden gözleri hep açık tutmakta fayda var.
Değerlendireceğim, hem de nasıl...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-10-20 20:57:31
Konu: ***
jidoya katılıyorum.böyle hayatının bir kısmının içine girince sanki çok yakın kırk yıllık tanıdığımız,akrabamız geliyor gibi hissediyor insan,seviniyor.zaman ne çabuk geçiyor gerçi nasıl geçtiğini sana sormak lazım.bi bakmışsın amerikada bi bakmışsın türkiyede.herşey gönlünce olur umarım.herşeyin yoluna girdiği,türkiyeye tamamen döndüğün günleri de görürürz umarım.iyi yolculuklar sana.
c-box çuları da salla yaw,ben de sinir oluyorum,geçen biri benim bloguma dadandı.öss de derece mi yapmış ne..şöyle yorumlar yazıyor:
"türkiyenin gururu bilmem kaçıncı umut muslu...helal olsun!umutmuslu@hotmail.com"
ölür müsün öldürür müsün?
.........
Umutun başarısı hepimizin başarısı, öncelikle tebrik ediyorum :) hehehe, evet gördüm onu, senin ona cevabına da koptum ayrıca...
İmbir umarım kesin dönüş günlerini de görürsünüz. Sizinle beraber ben de görürüm inşallah tabi... Şimdi benim kafamda netleşmeyen bi durum var, düdüklü şart mı yoksa normal tencere de oluyor mu?
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-10-21 23:33:14
Konu: selam
yec'im çok görmek istedim seni... resmimi bizzat eline vereyim :) sana kendimce bir çay - kahve ısmarlıyayım çok istedim ama bilirim gurbete gelince ne denli vakit sorunu yaşandığını...
dönünce seni burada yeni yazılarınla bekliyorum haberin olsun :) bu arada bende dolfin olarak yeniden dönmüş bulunmaktayım ;)
sevgiler
..........
Yaa dolfin artık anadolu ajansı dahil herkes aldı fotoğrafını, sen bana orta şekerli bi türk kahvesi ısmarla daha iyi :) Bu arada hoşgeldin dolfin olarak... Reankarnasyona inanır mısın?
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-10-22 21:03:19
Konu: hoş gelcen, geldin, geldin mi, hoş?
-Anaammm:)) YEC geliyomuşş..
-O ne?

Ne zaman seninle ilgili sesli düşünsem aynı şey başıma geliyo YEC :) (Keşke benim adımı kısaltınca AÇ olmasaydı :))))))))) ) her neyse :) Çok sevindirik oldum gelecek olmana! Sen giderken üzüldüğüm derecede sevindim yani :) Unutmadan Ankaradaki simitler rengi içimizi gıdıklasın diye pekmeze sokulup çıkarılıyormuş pişmeden önce :) Bi gün gelirsen ısmarlarım :))
(Aman ne büyük vaat :)) )
Görüşmek üzre YEC
Ha bi de "Evine hoş geldin." :))
ALSI
..........
Geldim geldim, üç gün oldu memlekettte...
Aslıcım merhaba, uzun zamandır yorumlaşamadık. Saçlarını gördüm, harikaaa... Umarım ben Ankara ya gelmeden açılmazlar iyice (bu arada memleketin her noktasına da gidiyorum, nasıl olacak bunlar bir ayda?)
Üniversite hayatı zevkli gidiyordur eminim, sana başarılar diliyorum. Pekmeze sokuluyorsa sorun değil, kimyasal maddelere sokulmasın da...
Kendine iyi bak, yakında blog oturmasına da gelirim inşallah...
Yazan:atkadehielinden | Tarih: 2007-10-24 10:00:32
Konu: :D
sen bu yazıyı ayın 20 sinde eklemişin
bu gün ayın 24 dü aradan 4 geçmiş
gelmişsindir vatana memleketine
tatilin güzel geçicektir eminim ...
..........
Teşekkür ederim kadehçiğim. Tatilimin güzel geçeceğinden emin olduğun için teşekkürler. Ben de emin olabilirim o zaman... Hala kafası karışık olan var mı arkadaşlar... Güzel geçecek işte, inanın buna... 
Yazan:yicemkelleyi | Tarih: 2007-10-25 17:04:16  
Konu: Abooo
Yecaittin efendi yurda dönüyormuş,yeri ve zamanı bileydik şanımıza yakışır bir kaç organizasyona imza atardık.(kılıç-kalkan vs.)
Sevindim senin adına,bundan kelli taygır vuuds efendi düşünsün çimlerin derdini :)
sevgiler
..........
Yurda döndük kelle ama yurttan tekrar ayrılmak sözkonusu. Taygır vuuds kendi çimenlerini kendi biçsin, ben biçmem artık :)

Hiç yorum yok: