25.09.2006

MACELLAN


- Söyle bakalım Macellan, beni ne kadar seviyorsun?
- İşte bu kadar hayatım...
- Ne yani o kadarcık mı? Sağ elinin ucundan sol elinin ucuna kadar...
- Evet ama kısa yoldan değil uzun yoldan.



>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:senfoni | Tarih: 25.9.2006
Konu: merhaba
söyle bakalım Amerika dö vespuçi
- beğendin mi yaptığını
- keşfettiğin ülke diyorum, adını alan ülke...
- abi bilsem keşfeder miydim.
-karıştırma oraları....
-tamam abi
seni ipek yolu kadar seviyorum dedi genç adam..
kız:
hay ipek dilini sevdiğim dedi...
bir ilhamla bunlar geldi aklıma...
napıyım...
Yazan:hicasliyok | Tarih: 25.9.2006
Konu: Ucu Açık Cümleler
Akıllıca bir yanıt, iki ucu açık cümlelere hazır cevaplık yapması kolay :)

Size yorum saçmalamayı özlemişim. Şimdi şiirle alakasız olacak ama hoş geliniz! Bi de Hayırlı Ramazanlar :)
ASLI
Yazan:ipeksol | Tarih: 25.9.2006
Konu: ..alemsin sen valla
özledik seni ..iyi ki geldin..zannediyorum macellan gibi uzun yoldan geldin..

olsun
hoşgeldin

Hiç yorum yok: