17.09.2006

Sobeli-yorum 2


İnanın çocukluğumda bu kadar saklambaç oynamamıştım, kısmet bugünlereymiş. O çalının arkasında sessizce ve hiç kıpırdanmadan durduğum halde sevgili Zü-Leyla beni görmüş ve sobelemiş. Eh ne yapalım, soruları cevaplayalım madem...

Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğiniz şey?
 
Dünyada beni anımsatacak bir iki eser bırakabilmek (Kollu bacaklı insancıklar dışında)

En çok sevdiğiniz tatil yeri?
 
İzmir, Çeşme.

En çok sevdiğiniz ve okumaktan keyif aldığınız kitap?  
Şimdi, şu kitap dersek, diğerlerine haksızlık olacak... O zaman, okumaya başladığım ilk zamanlarda beni çok etkileyen romanı söyleyeyim. Fareler ve İnsanlar, John Steinbeck... Bugün bu yazara oldukça zaafım vardır. Ne yazsa okurum.

>>  

En çok sevdiğiniz film? 
Düşler Tarlası (Yönetmenini falan bilmiyorum ama Kevin Costner başroldeydi) 
Esaretin Bedeli 
Selvi Boylum, Al yazmalım


 
Mutlaka gitmek istediğiniz ülke?  
Küba... Küba'ya değil ama sanırım çok yakında ABD' nin güneyine, Küba'nın tam karşına gidiyorum, bir aksilik çıkmazsa tabi...

Bulunduğunuz şehirde gitmekten en çok zevk aldığınız mekan?  
Kıbrıs Şehitleri Caddesi (Mümkünse Sevinç Pastahanesi önünde buluşaraktan...)

Hayatta fark ettiğiniz ve bir insanda mutlaka olması gereken üç özellik?
Hafif kırık olmalı, beklenmeyen şeyler yapmalı ve yemek ısmarlamalı bana...

Bir insan da olmaması gereken üç özellik?  
Küçük yalanlar kabulümüz ama boğazdan geçmeyecek gibi sallamasın, 
Bencil olmasın, 
Hep aynı küfrü etmesin.

Ailenizin size söylediği en iyi öğüt? 
Oğlum bak, paran yoksa gidip milletten borç alacağına bize gel...

Hayat biçiminizi belirlerken etkilendiğiniz söz? 
Tutmasaydım, düşüyodun... 
(Bu şakayı yapan herkesi hayatımdan çıkarttım ve rahatladım)

Hayatın size öğrettiği en iyi ders?
 
Sana tokat atana öbür yanağını da dön. Eğer bu beklenmedik jeste tepki olarak tekrar vurmaya kalkarsa tut onu eşşek sudan gelene kadar döv.

Bu oyunun en zor yanı da başkalarını sobelemek herhalde. İnsanları arkadaşlarından soğutacak bu oyunlar yakında... Benim arkadaş çevrem pek geniş sayılmaz ama bir bakalım. Eee maşallah, sobelenmeyen insan kalmamış ki zaten... 

 
1 numara, arkadaşım süleyman, kendisi henüz yeni bir blogcudur. Ayda bir kere bağlanır. Farkederse mutlaka cevaplayacaktır soruları... 
2 numara, losthigway, kendisi ile hiçbir tanışıklığımız olmadı bu güne kadar. Ama yakında elinde sopa ile geldiğinde tanışacağız sanırım...
3 numara, neredeyim, kendisi ile tanışmıyoruz. Eğer geçmiş günlerde bu soruları cevaplamışsa kusura bakmasın. Benim araştırdığım kadarıyla cevaplamamıştı.

Daha fazla antipatik olmadan bitireyim bu faslı.


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:zuleyla | Tarih: 2006-09-17 19:34:55
Konu: :)
eywallah "la charcuterie" sağolasın ;) 
Yazan:vaveylaa | Tarih: 2006-09-17 20:29:32
Konu: ben geldim
beni sobelesene hadi, korkuyo musun yoksam? heheeee
intikamdan vazgeçtim ben. şu güzel dünyada zaten kaç günlük ömrümüz var ki. sevelim, sevilelim :)
Yazan:Zü-Leyla | Tarih: 2006-09-20 00:43:50
Konu: napıcaaan bakiim sen
Amerikanın güneyinde Kübaya nazır...hı?
 

Hiç yorum yok: