19.05.2007

İyi ki Doğdun, Nice Yıllara!


Her ne kadar orada olamasam da, Laik-Demokratik Cumhuriyetimiz' in kurucusu, önderimiz Mustafa Kemal Atatürk' ün doğumgününü en içten dileklerimle kutluyor ve kendisine daha uzun ömürler diliyorum. Yaşa Mustafa Kemal Paşa, yaşa...
  
>>


* Mustafa Kemal Atatürk, 1881 tarihinde Selanik'te doğdu. Doğum günü kesin olarak bilinmemekle beraber, Prof. Afet İnan'ın bir 19 Mayıs bayramı sırasında doğum gününü sorması üzerine "Baharda doğmuşum, neden 19 Mayıs olmasın" dediği nakledilir...


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-05-20 17:45:00
Konu: Yaşasın 19 Mayıs!
Bu aralar dershanede Kurtuluş Savaşı'nı bitirip Atatürk İlke ve İnkılaplarına geçtik. Ben her kararında her adımında "Yaaa bu adam çok süper bi insan.." diye başlayıp, tarih dersinde epey gaza geldiğim için (hatta daha da abartıp Atatürk'e "Bu adamı çok seviom ben yaaa.." dediğim için :D ) 19 Mayıs çok önemliydi. (Tabii ki hepimiz için öyle.)

Her bayramki gibi, balkona bayrağımızı da astım. Milli duygularım kabardığı için o gün tarih kitabını bitirdim :)) Kıymeti unutulmayası bir gündü bu.
Hepimizin bu anlamlı günü kutlu olsun YEC.
Sevgilerimle
ASLI
 

Hiç yorum yok: