9.05.2007

Oooo buyrun, buyrun


Yeni eve hayırlı olsuna geldiniz ama daha sizleri oturtacak bir sandelyem bile yok. Dört duvar, bir de ben varız şimdilik. Ama aslını isterseniz çok da değiştirmeyeceğim dekoru. Mümkün olduğunca sade olsun, kullanımı kolay olsun istiyorum...

Şimdilik şu köşeye bağdaş' a alayım sizi. Pideciden kaşarlı pide söylediydim, ondan da verebilirim bak.

GELECEKTEN NOT: Bu yazı http://sharquteri.blogcu.com/  dan http://sarkuteri.blogcu.com/ 'a taşındığım zaman yazdığım ilk yazıdır.
 
>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:zuleyla | Tarih: 2007-05-09 08:58:04
Konu: ***
Yeni ev hayırlı uğurlu olsun...
Burası da pek bir geniş pek bir ferah görünüyor...
Yazan:eryol | Tarih: 2007-05-09 09:17:16
Konu: eh
aman efendim, hayırlı uğurlu olsun.
Darısı şarküteri.blogcu.com'un başına :)

-ge
Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-05-09 10:21:12
Konu: ohh oohh ne güzel
Pek bir ferahmış burası YEC ...
Sandalye tabure falan bence hiç koyma..
Direk yere mnider puf muf bişeyler at ..
Pek rahat olur inan ki..
Hayırlı ugurlu olsunnn
Yazan:figoltx | Tarih: 2007-05-09 12:15:54
Konu: Minimalizm
Ben de minimalizm taraftariyim.
Doldurma çulla çaputla etrafi, bu kivam harika.
Hayirli ugurlu olsun...
Yazan:sertalpbilal | Tarih: 2007-05-09 13:51:45
Konu: hayırlı olsuuuun
çok doğru bir tercih yapmışsın. Türkçe konusundaki hassasiyetin takdire şayan. İnşallah yeni dükkanında (şarküteri'nde) çok daha güzel yazılar yazarsın. bekliyoruz :)
Yazan:giderkensoylenmistir | Tarih: 2007-05-09 14:01:40
Konu: Seyyar dua ekibi
Hayirli olsun :)
Yazmaya baslamadan evvel, su elimdeki cicegi bir kenara dikeyim,
yoksa solacak zavallilar.
Ben bu satirlari yazarken bir yandan da gülüyorum :))
Cünkü son bir kac aydir en cok sana;
"Hayirli olsun; Allah kavustursun; Allah yardimcin olsun,Güle güle kullan vb." dualar ettik.
Anlayacagin, seyyar dua ekibine döndük sayende :)
Allah iyiligini versin...bak yine dua ettim ;-) 
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-05-09 17:08:04
Konu: Hayırlı Olsun
Hayırlı uğurlu olsun.. Yeni yeni yazılara mekan olsun; ziyaretçin artsın eksilmesin ; taşsın dökülmesin
(Yemek duası gibi oldu ; birisi "Hepimize yarasın; afiyet olsun." desin :D )
Çok iyi yaptın bence; nedenini ayrıca belirtirim ancak şu an ayaklarımın sızlamasını dindirmekle meşgulüm. Sonra tekrar görüşmek üzre.. Şablonu diğeri gibi yapsan da yabancılık çekmesek :)

Ayaaamız alıştıydı "sha" yazmaya :) Çıkıveriyordu hemen adresin. :)
Boya badana işleri sürerken yemek getirir götürürüm ben de :) Kapının önüne de "Cumaya gittim, gelicem" yazarsan bi süre idare eder gibime geliyor :)

Kolay gelsin
Kibariye
ASLI  
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-05-09 20:05:11
Konu: hayırlı olsun :)
yec'im perdeleri ne renk olucak bu yeni evin :)
pide falan söyleme hiç... sen yeni taşındın daha... elimiz kolumuz dolu geldik...anlayışlı komşular olarak biz ağırlıyalım seni kendi yeni evinde...
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-05-09 23:36:12
Konu: oh oh
mis mis. sadelik, sadecilik pek sevdiğim bir olay. en güzeli.
yeni gelenlere de reklam olsun diye eskisi burdaydı, burdan geldiniz desene birader, nası fikir...
Yazan:farmau | Tarih: 2007-05-10 01:06:39
Konu: mrb
hayırlı olsun YEC yeni mekanın...
güle güle kullan...
ama senin fotolara dar gelir buralar sanki
olmazsa artık balkonu ekletirsin odaya:P
ıyg kötü espriydi tamam sen yorulma:)
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-05-11 12:27:39
Konu: dilek
Hayırlı-uğurlu olsun, ağız tadıyla oturasın yen blogunda.....darısı ş ve ü harflerini de adres çubuğuna yazabileceğimiz günlere.....
Yazan:vaveylaa | Tarih: 2007-05-11 13:23:19
Konu: geldim
çöktüm.
"senin annen bir melekti yavrum" Allah iyiliğini versin çok güldüm yahu.
ben de magnet isterim :P
Yazan:sehrayin | Tarih: 2007-05-12 01:29:53
Konu: Ev alma komşu al
Yeni mekan hayırlı olsun, gerçekten de çok ferahmış burası. Arkadaşlar listesinin kısalığından olsa gerek :)
Yazan:zuleyla | Tarih: 2007-05-12 14:34:24
Konu: çok merak ettim
o ramonun gölgesi mi?
Yazan:ipeksol | Tarih: 2007-05-12 23:57:31
Konu: düş 
hay Allah ..geç kalmışım..ben zigon sehpa getirdim sana..hem ekonomik..hemde pratik..  taşınırken beni ark.listene almayı unutmuşsun..adettir ya..evde hep eski bişi kalır diye mi..  
Yazan:velenapruva | Tarih: 2007-06-16 03:51:26
Konu: Ne diyeceğimi şaşırttım şimdi....
Valla hoşşşgelldiinn diyecektim ki sonradan anladım bu ilk gelişin değilmiş :(((
Olsun ben de tatildeydim yeni geldim:)
Herkesin geldiği bir nokta vardır, öyle değil mi? 

Hiç yorum yok: