17.05.2007

Teşhirci Geldi Hanım!


Blogcu arkadaşlarımdan bazı serzenişler alıyorum "Yahu, tamam bu sayfaya taşındın ama biz hala alışamadık... Buradaki sen misin değil misin, anlayamıyoruz" diyorlar... 

Doğrudur, bu alemde kaşımız gözümüz olmadığından dolayı, insanlar birbirlerini sayfalarının tasarımına göre anlamlandırıyorlar... Ve mesala benim gibi ÇAT diye adres değiştirirseniz, ister istemez, sevilen dizinin ayrılan oyuncusunun yerine gelen yeni yetme oyuncu durumuna düşüyorsunuz. Ses aynı, ama görüntü değişik...

Merak etmeyin yahu, yine benim... Sayfamı başka birine emanet edip kendim Merzifon' da istirahate çekilmedim. Burada ve ordularımın başındayım.

>>

Sayfamı takip edenler bilir, kendimi teşhir etmeye pek meraklı bir blog yazarıyımdır. Aile boyu fotolar bende, montajlanmış-kesilmiş-biçilmiş vidyolar bende... Bak Çağlar yapıyo mu, efendi gibi oturup yazılarını yazıyor çocuk... Gökhan desen öyle...Sevın ve Drank ha keza... Kızlarımız zaten pek bi hanım allah bağışlasın. Yani yakın çevrede bir ben varım. Neden?

Efendim, anlayın işte, bizde biraz meşhur olma, insanların önüne çıkıp performans sergileme açlığı var. Müzisyen olalım dedik, komedyen olalım dedik, bari hiç olmadı, karizmatik sanat tarihi hocası olalım dedik... Başaramadık lakin, kader bizi başka başka mesleklere itti. Ama bak ne var, özel bir şirkette blogcu olduk çok şükür, bunu bulamayan da var...

Aşağıdaki vidyo iki sene kadar önce İzmir-Bornova' da bir öğrenci evinde çekilmiştir. Bu filmdeki pijamalar ve papaz saçlar tamamen orjinaldir, lütfen alıcınızın ayarı ile oynamayınız...

 

Yukarıda bir video penceresi açılmadıysa bu bağlantıyı kullanın:
http://www.youtube.com/watch?v=c3AviutEmVY

Gelecek olası sorulara cevaplar:

Filmi kim çekti?
-Evde yalnızdım. Makinayı kurup farklı açılardan parçayı çaldım ve basit bir montaj programıyla montajladım (vindovs muvi meykır falan fişman versiyonu)

Parçanın adı ne?
Mek dı nayf (Mack The Knife)

Sen türkü çalan bir adamdın, ne oldu?
Türküler başımızın üzerinde ama piyano ne de olsa bir batı ensturmanı, elimden geldiğince caz standartı çalmaya çalışıyorum.

Piyano ne biçim bir piyano öyle?
Bir ara güve saldırısı olduğunda piyanoyu soymuştum. Klip o zamana denk geldi.

Pitcher 68 ne demek?
Bilmiyorum ve bilmeme hakkımın saklı tutulmasını talep ediyorum.

Eee, sen abedede olduğuna göre piyanon nerde şimdi?
Uçağın kargo bölümünden okyanusa düştü. Yeme yeme... Çeşme' de beni bekliyor ilk gözağrım, çok özleştik len.

Kaç senedir piyano çalıyorsun?
Bu hikayeler başka yazılara inşallah... 2000 de başladım piyanoya ama on yaşından beri amatörce org çalan bir çocuktum.

Kafa sallamalar yapmacık mı olmuş hafiften?
Galiba, biraz, hafiften...

Japonlar tarak diye birşey icat emişler, sana göndermediler mi hiç?
Valla geldi bir kutu ama içinden kullanma klavuzu çıkmadığı için bilemedim.

Teşekkür ederim çok güzel bir ropörtaj oldu.
Bir şey değil, ben de çok keyif aldım. Bu arada kiminle tanışmış oldum?

Ben YEC
Ben de YEC lan.
Yalancının...


ÖNCEKİ YORUMLAR: 

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-05-17 08:44:23
Konu: he bak şimdi
zabah dükkana geldim, yeni yazı. yapıştım hemen. hatta açtım aybukun sesini, dinledim de.
oda arkadaşı kim bu dedi... öyle rahatça hiç düşünmeden "bi arkadaş dedim, caz çalıyo"
ona göre....
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-05-17 18:52:58
Konu: vauuv
Neden piyano çaldığın her vidyoya "vauv" dediğimin bilincindesindir heralde. :) "yorum yaz"ı bile "yeni sekmede aç"tım ki arkada çalmaya devam edesin sen. :)

Bazen Bobo ben 10parmak yazıyorum diye ağzı açık seyreder beni: "Bakmadan nasıl görüyon harfleri sen?" der. :)) Aynı hayranlıkla 93074238748 kez izledim/dinledim.. :)

"2000'de başladıysaa; başladığında 21 yaşındaydı : Geç kalmadık demek ki :) " dedim kendi kendime :) (Tamam bağırma hemen "Aslında 10" diye :) Ben de zaten piyanoya hevesli değilim. Allah Allah - Bu "Allah" lafları ulamalı olacak şekilde söylenmiştir. - =) )

"Caz'a dair ne biliyorsun?" diye bir soru soran olursa (Kim soracaksa onu da?=)) )
-Mek dı nayf en sevdiğimdir. derim artık :)))))
-Aa öyle mi ? Kimin peki?
-YEC'in :) ( haha )

Tabii ki böyle olmaz :)) Orjinali şöyle olur:
-Caza dair ne biliyorsun? (Asıl sen ne biliyorsun? :))
-Ben bilmem YEC'im bilir :P ("Bilcem inşallah" diye de devam edebilir :P )

Bu arada kafa sallamaların yapmacık olmamış :)
Gayet "Huşuuuhuhuuuu" içinde
(o ne demekse -kendini kaptırmış anlamında kullandım ben burda :)- Yaa dur şimdi utandım :) başka bi anlamı varsa daha çok utanırım :) Ben bi sözlüğe bakim. Bi dakka bekleyin .:)

Geldimmm:
-uzerine biraz inceltme isareti serpince kendinden gecmiscesine rahat falan gibi bi anlama gelen kelime
-alçak gönüllülük halidir.

Valla doğru kullanmışım (huhuhu lar hariç :P ) Hem sana çok uydu YEC; Sana ben "Huşu" mu desem :))))
Şimdi -içinde diye biten yerden açılan parantezin kapağını kapatıyorum. Başka parantezlerde görüşürüz YEC! )

çalıyormuşsun gibi görünüyor. Yoksa kasıtlı mıydı? :P
(Ya parantezin etkisi var hala. Hiç bir şey olmamış gibi devam edemiyorum yoruma :D )

Demem o ki :
Aman çok şahaneymiş :) Özendim :)
Ayrıca ben bu yoruma başlayalı kaç saat oldu? Bi ara msn'e ablam girdi, sonra acıktım kalktım mutfağa gittim, :) Yukarıda ne yazdığımı bile unuttum :)
Ama kötü bi şey yazmam ki ben sana :)
İdare et artık =P
görüşürüz YEC!
kibariye :))
ASLI
Yazan:vaveylaa | Tarih: 2007-05-17 19:39:53
Konu: heyyyyt beee
fazıl say halt etmiş yanında beeeee
napim tüm soruları sorup cevapları da vermişin yazacak soracak bişi kalmamış.
bi tek sululuk eksikti ahanda onu da ben yaptım
hahhaaaaaaaa (ne diye güldüysem şimdi)
Yazan:dolphinblue | Tarih: 2007-05-17 20:12:39
Konu: aaaaaa!
nayır yaaaaaaaaa nayır nayırrr olamaaaazzz!

bir insan piyano başında bu kadar yakışıklı olabilirmi yaaaa! ne hakkın var ki senin tüm kızları etkin altına almaya... yec'im haddini bil bakiiim. zaten baharda gelmiş herkes kıpır kıpır kaynıyor, iyice coşturup bu duruma katkıda bulunma :)
Yazan:jidotakafu | Tarih: 2007-05-17 21:02:15
Konu: şştttt sen oradaki...
Sana söyleyebileceğim tek şey ...
Süpersin YEC...
O Papaz kafaya ragmen ...
Hem çekim detayları için ,
hem kulaklarımı mutlu ettiğin için
hem de uzun parmaklar için işte ... :)
Bi daha diyim dur canım istedi..Süper YEC
Yazan:farmau | Tarih: 2007-05-18 00:47:50
Konu: alkışlar YEC için
Çokk çokkk eskiden senin hani şu eski yerinde böyle bir resim hatırlıyorum,kıvırcık saçlı olan halinden yani:)

Vıdeo ya gelince heer zaman beğeniyorum açıkcası çünkü piano dinlemeyi seviyorum ben,tabi parmaklarının marifetini de unutmamak lazım...

Valla başka şey istesem olacakmış demek ki:=}
Yec uzun zamandır piano çalmıyo diye söylenip duruyodum bende:=}
teşekkürler
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-05-18 11:43:42
Konu: alkış
yutub bozuk bugün herhalde, bir şey göremedim-dinleyemedim. ...yorumları okuyup herkese katılarak alkışlıyorum.....
Yazan:figoltx | Tarih: 2007-05-18 17:46:37
Konu: Harika
Saçin, basin, stilin, piyano tuslari uzerinde parmaklarinin adeta bir balet edasiyla suzulusu, hepsi, hepsi bir butun, yani harika. Benim de piyanom Fransa'daki evde, ancak oraya gittigimde tingirdatabiliyorum, ama çok canim çekti. N'olacak peki simdi?
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-05-18 20:33:03
Konu: nasıl yani?
aa figoltx benden sonra gelmiş, videoyu görmüş. Ben hala göremiyorum. Acaba bozukluk youtube'da değil de bende mi ki? Taraksız saçları da çok merak ettim, n'olcak şimdi......
Yazan:sarkuteri | Tarih: 2007-05-19 05:31:51
Konu: Toplu cevap kampanyası
Çağlar,
Hani bizde "caz yapma" diye bir laf vardır. İşte ben bazen yapıyorum onu.

Aslı,
Teşekkür ederim uzun yorumun için. Okurken bir ara gittim duş aldım, karnımı doyurdum sonra gelip bitirdim... Hehehe. İlk piyano tuşuna dokunmam 20 yaşında oldu. Org piyano çok farklı şeyler... Bence de daha vaktin var. Kaldı ki sen korolara giden müzisyen bir insansın...
Kendine çok kibariye, Bobo ya selam...

Vavo,
Doğru Fazıl' ın yanında halt etmişim ben. Adam dünya çapında sanatçı. Ben blog çapında...

Dolfin,
Alla alla, sen yakışıklı adam görmemişsin dolfin. Uykudan uyanmışım, saçlar bi dünya diyorum, sen karizmatik diyorsun... Valla sanırım bahardan olacak bu. Benim bi kabahatim yok. Yediklerine dikkat et bu aralar, çok şekerli, ballı şeyler yeme :)

Jido,
O sizin süperliğiniz hanımefendi, reca ederim.

Farmau,
Bir piyano videosu koysan iyi olur demiştin farmau. İşte, yeni değil ama eski birini koydum.

Başak,
Anten dönmüş olabilir, çatıya çıkıp azcık çevirmek lazım...

Figoltx,
Aaa, sen de piyano çalıyorsun demek, uyarına gelirse senden bir parça dinlemek isterim. Akustik piyano, sevgili gibi bir şey, ayrı kalınca müthiş özleniyor...

Bundan sonra yorum yapan olursa, kendisine bu yorumdan yansıma yapacağım, şimdilik teşekkür ederim.

YECaittin YECoviç  
Yazan:handecasus2 | Tarih: 2007-05-21 08:53:36
Konu: :)
ben izninizle bambaşka şeylere takılmak arzusundayım...
1) bu nası bi öğrenci evi... bizim öğrenci evinde sehpa bile yoktu, karton kutudan orta sehpası yapmıştık... eğer ki piyanomuz olsaydı, kuşkusuz onu sehpa yapardık :P
2) duvardaki "3/2/1 eeeekşiiiiiiiiinnnnn" aparatı var ya... ona bayıldım...
3) bana sharquteri amelliyatla fazlalıklarını aldırmış, ne biliim liposakşın filan yaptırmış da sarkuteri olmuş gibi geliyo... okudukça da aklıma miras diil alınteri geliyo... sarkuteri... miras değil alın teri...
4) ön profilden çekim yaparken tripod arkada kapının önünde kalmış...
5) sabah sabah sanırsam çenem düşmüş...
.........
Saol hande:
1. Henüz sehpamızı görmedin ki :)
2. Şikşak tahtası (türkçe ismi ne hakkaten)
3. Fazla yabancı harfleri aldırdık. Sen yine şe' li ü' li oku...
4. Kapıyı tutsun diye orda.
5. Estağfurullah... Allah tüm yorumcularımıza versin... 

Yazan:sertalpbilal | Tarih: 2007-05-25 21:48:22
Konu: :)

Çok harika ya cidden tebrikler çok içten çok hoş yazın. Röportaj hakeza.. Video ayrı bi güzel zaten :))
.....
Teşekkür ederim sertalbilal.
Yazan:tursusuyu | Tarih: 2007-06-06 10:02:01
Konu: güzel parça, güzel çekim..
selam.. buraya ilk yazışım.. blog ismin çekti beni önce.. jeunet-caro filmi delicatessen'in ülkemizde bu isimle gösterilmesinden dolayı sempati beslediğim bir kelimedir ''şarküteri'' ayrıca ne zaman girsen krumuş etini, ince dilimli pastırmanı, rakını, mezeni huzur içinde alabileceğin yerlerdir, süpermarketlerin soğuk yüzünden nefret edenler için.. içerde hep munis bir adam vardır, seversin onu, kanın ısınır, beraber içmeyi teklif bile edesin gelir.. herneyse bu blog da -bu blogcu olma durumu devamlı sırıtıyor zihnimde ya neyse- da aynı şeyleri hissettim.. içerde bir munis adam, espirili, yetenekli, anlayışlı belki de kafa dengi.. bir yorum da çağlarbilir e yapmalı, onu da tanımıyorum henüz.. eyvallah şimdilik..
  

Hiç yorum yok: