12.11.2007

Geçende Yine Doğdum Ben


 
Proteinli bisküvi çekilmiş kıymadan mı yapılıyor? Hiç olmadı çift sarılı yumurtadan yapılmalı bence...
Bu nazik armağanından dolayı HiçAslıyok' a teşekkürlerimi sunuyorum.
Doğum ne zaman mı?
On kasım efendim...
Atamızın dünyaya gözlerini kapadığı günde doğmuşuz...

>>

ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:eryol | Tarih: 2007-11-12 15:56:30
Konu: anaa
mutlu yıllar Yec, nice yaşlara efendim..
-ge
..........
Gökhan teşekkür ederim. Hep beraber.
Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-11-12 16:03:14
Konu: he ya
geciktik ama...
idare et artık birader.
ufflayan ek: yani diyom ki doğum gününün kutlu olsun :)
..........
Yarın görüşeceğiz sizinle (bugünün tarihi: 14 kasım)
Yazan:acikdeniz | Tarih: 2007-11-12 16:06:30
Konu: İyiki doğduun :)
İyi doğdun Yec :)
Nice mutlu yıllara...
.........
Saolasın acıkdeniz, bilmukabele.
Yazan:atalet | Tarih: 2007-11-12 18:20:34
Konu: ..
e mutlu yaşlar sana ..
hatta mutlu yaşlanmalar dilesek..
=) daha iyi.. sanki..
.........
Teşekkür ederim Atalet. Mutlu yaşlanmak gibisi yok sanırım. "Uzun ömürler" eskidi artık... 
Yazan:SunnyCameHome | Tarih: 2007-11-12 21:28:09
Konu: ayyy geç kalmışım ben
İyi ki doğdun Yec... Nice güzel yaşlara; sağlıkla huzurla...
..........
Hep beraber nice yıllara. Bir arada hapşırmak gibi...
Yazan:skazka | Tarih: 2007-11-13 23:09:03
Konu: mutlu yıllar! 
gecikmişim bir kaç gün mutlu yıllar dilerim yec her zaman...ayrıca aslıya da inceliğinden dolayı saygılarımı sunuyorum.. 
kendine iyi bak..selamlar 
..........
Bir sene boyunca yeni yaşımı kutluyorum, gecikmek sözkonusu değil. Teşekkür ederim Skazka.
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-11-14 03:56:18
Konu: kem küm :)
Bu nazik cevabından ötürü ben de sana teşekkürlerimi sunuyorum YEC..:)
Nice yıllar tekrar..
AsLı
..........
Bu nazik armağandan sonra yazdığım yazıya bıraktığın nazik yorumdan dolayı teşekkür ederim. Birgün karşılaşırsak ilk iş Ali Nazik kebabı yiyelim...
Yazan:banu | Tarih: 2007-11-14 08:05:37
Konu: bagimsizdenklem.com
aa ne hoş bir hediye paketi olmuş ;)
...........
Selam banu, besleyici fitaminli ve bi o kadar da proteinli oldu.
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-11-14 13:29:42
Konu: **
çok hoş bi hediye gerçekten.ben de geç kaldım :)
iyiki doğdun sevdiklerinle birlikte uzuuuuun mutlu yıllar geçirmen dileğiyle.
............
Teşekkür ederim İmbir beraber nice yıllara inşallah...
Yazan:atkadehielinden | Tarih: 2007-11-15 09:33:18
Konu: ....
gecikmeli bi kutlama olsun bizimkide ... :)
mutlu yaşlar sana.. :)
.........
Dedik ya gecikme yok, teşekkür ederiz kadeh...
Yazan:somebuddy | Tarih: 2007-11-16 16:40:01
Konu: nice yıllar 
her sene tekrar tekrar doğmak gerçekten de güzel di mi?? :)) 
iyisi mi ben o şahane sesimle (!) bir şarkı söyleyerek ayrılayım huzurlarınızdan: 

iyi ki doğduuun yeeec 
iyi ki doğduuun yeeeec 
iyi ki doğdun 
iyi ki doğdun 
iyi ki doğdun yeeecc 

püffff.. ya kusura bakma senin yerine temsili olarak üfledim pastayı.. eh sen olmadığın için de senin yerine yemem gerekecek sanırsam :)
..............
Sen temsili olarak ta bir yaş yaşlandın şimdi. Senin de doğum günün kutlu olsun o zaman...
 

Hiç yorum yok: