22.11.2007

Küçük Mutlulukların Adamı


Aman bu şahaneymiş. Bak, bak, bak! Umut yok... Soldan geçen değil de onun arkasındaki. Evet, ilki tamam. Çok dar açıya rağmen ikinci gelecek mi? Şimdi dön. Malesef... Kırmızı şal çok uzun, yerlerde sürünüyor. İkinci, hadi ikinci. Oh, nefis. Hatta bir üçüncü. Kafanı çevirip sen de baksana. Bekle. Şimdi. Ohooo geciktik... Şu kızıla boyama modası bitmedi mi daha? Bakmazsan bakma, allah allah... Amanın o gerçek mi? İlk bakış tamam, yeterince uzun. Bembeyaz eller, o bavulu ben taşısaydım. Hadi ikinci, ikinciyi ver... İkinci bakış artı tebessüm! Mesudum. Ok kirpikler. Çok mesudum lan. Of allahım, ben neden böyle küçük mutlulukların adamıyım?

>> 
      
ÖNCEKİ YORUMLAR:

Yazan:caglarbilir | Tarih: 2007-11-22 01:14:28
Konu: e neden olmasın
amaç mutlu olmak mı...
o zaman sebepler ne kadar küçük olursa o kadar iyi.
düşünsene daha büyüklerini istedin... daha zor... demek ki bilinçli olarak kendini mutsuz edersin o zaman.
bırak en küçüğünden olsun. sonuç en büyüğü nasılsa.
........
Söylediklerine katılmamak elde değil yalnız yan odada olası torunlarına çorap örenler var...
Yazan:atkadehielinden | Tarih: 2007-11-22 09:29:45
Konu: ...
amaç mutlu olmaksa
niye olmasın :)
.........
Tabi niye olmasın kadeh... Fakat bu durum bazen tembelliğe itebilir insanları, dikkat etmek gerek
Yazan:somebuddy | Tarih: 2007-11-22 12:22:00
Konu: önemli olan boyu değil, işlevi :)
çok sevgili küçük mutlulukların adamı,
demişsin ki başlığında "Evden her çıktığımızda elimize çöp torbası tutuşturulmasın, daha güzel bi dünya mümkün!"...
e hani küçük mutluluklar nirede burada?
düşünsene mesela eline çöp torbası tutuşturacak birilerinin bile olmadığını..
ya da çöp torbasını dökmek için bile dışarı çıkamadığını..

bir de, "küçük şeylerle mutlu olmak, küçük şeylerle yetinmektir" gibi yanlış bir kanı vardır ya hani.. sinir oluyorum bu mantığa.. (mantı değil, mantık :p) küçük şeylerle mutlu olmak yetinmek değildir asla.. büyüğü ümit ettiğin yolda küçükleri es geçmemektir aslında.. şükretmeyi bilmektir belki de.. küçük-büyük farkmaz yani.. hüner mutlu olmayı bilmekte sadece.. 
bak arif damar'ın bir sözü vardır.. severim, hatta teknolojik insanlar olduk ya, cebimin açılış mesajıdır yıllardır.. bu da küçük mutlulukların adamına benden küçük bir hatıra:
"ille görmek için mi beklenir güzel günler.. beklemek de güzel.."
.......... 
Yorumun başlığını görünce ister istemez korktum :)
Ya, şimdi burada kendimi polyana gibi lanse etmiş olmayayım ama küçük mutluluklarla aram iyi olmuştur her zaman. Alıntıladığın söz çok güzel, daha önce de okumuştum bir yerde. Yani, mutluluğunu şimdiki zamandan çıkarabilme meselesi... Benim yazı ise biraz farklı, kendimi eleştiriyorum orada.

Sayfa başlığındaki yazılara gelince, onlar "bilinçaltı sayıklamaları" adı altında ayrı bir dizi, gündemden, diğer yazılardan bağımsız bir şekilde geliyorlar. Belli zamanlarda bir araya toplanıp tarafımdan yayınlanıyorlar. Saygılar. 
Yazan:isimsiz | Tarih: 2007-11-22 13:56:12
Konu: düş/ikikent.com 
yani yec..çok içten yazıyorsun ..okurken yaşıyorum o sahneyi ben..
çok yaşa emi

............

Merhaba düş, özlemişim yorumlarını :) Sen de çok yaşa, gad bles yu...
Yazan:hicasliyok | Tarih: 2007-11-22 15:01:28
Konu: Şimdi ben sana ne diim? :)
YEC :))))))))))
Küçük mutluluklardan çok şey gibi olmuş bu yazı.. Nasıl desem.. :_) Vaz geçtim demesem :))))
Ya sen boş ver küçük şeylerle mutlu olma :) Çıtayı yüksek tut yine de :) Küçükle mutlu olan büyüğü aramaz yani o açıdan şey ettim :)
( Bi de ne demek istediğmi kıvırmasam :) ama napim yazmasaydn sen de öyle :))) )
ASLI
............
Annem eski günlüklerimle dolu bir kutuyu buldu çıkardı geçen gün. Bu yazıyı da oradan alıp biraz revize ettim, bayağı bi malzeme çıktı bloğa... Evet acısıyla, tatlısıyla durum böyle işte :) 
Yazan:SunnyCameHome | Tarih: 2007-11-22 17:16:54
Konu: ...
hayatımdaki tüm küçük mutlulukları ne şirin şeylersiniz siz diye sevmek isityorum...
iyi ki varlar...
..........
sevin sevin...
Yazan:imbirgaripsinbirgaripler | Tarih: 2007-11-22 20:58:32
Konu: **
aslında amaç hiç bi zaman nankörlük etmeden şükrederek mutlu yaşamayı başarabilmek.üzüntüler kaçınılmaz tabi,bunlar olmasa hep mutlu sevgi pıtırcığı şeklinde yaşasak mutluluğun kıymeti olmazdı.üzüntü her zaman var ama mutluluk biraz yaratıcılık istiyor.saklandığı yerden bulup çıkarmak lazım,ya da üretmek.pollyanna kadar da deil tabi:pp
yaşamı çekilir kılacak şekilde.
.............
yaşamı çekilir kılmak mı dedin? aynen.
Yazan:atalet | Tarih: 2007-11-24 09:21:25
Konu: bende bıraktıı izlenim..
şimdi sen bir seyahat alanının kafesinde oturmuş..
en kendinden emin halde kaveni içerken..
taşıttan inenler ..
binmeye gelenler.. telaşlı insanlar arasında dolaşıyor kamera..

neden sanki..
bir richard gere.. julia roberts.. filmi gibi geldi bana..??
sinematografik bi anlatım..

küçük mutluluk he..
sen buna küçük mutluluk diyosun..
seyahate çıkmak üzeresin..
etrafta.. keyifli hatunlar.. ve seni farkediyolar =P
vaktinde gitmişin.. ki kave molanı vermişin..
e bu mudur küçük mutluluk.
bu büyük bi mutluluk aslında..

bi de..
sambadiye laf yetiştiriim burdan..
godoyu beklerken diyim hatta..
.........
Ben izledim o godo hiç gelmiyooo...
Bravo, Riçırd Giır ve Culya Robırts mizanseniydi gerçekten de hedeflediğim. Preti Vumın olur, Ran Evey Briç olabilir, türlü türlü...

Evet, bu yazı eski bir yazı, yazdığım zamanlarda bayanlardan reyting aldığımız olurdu, bu mutluluk hakkaten, pek şükür... Fakat o zamanlar biraz elim ayağım tutuktu benim, mal mal bakmakla yetiniyodum. Sonra büyüdüm adam oldum ama nedense hala mal mal bakmaya devam, üstelik praym taymda reytingimiz de düşmeye başladı artık... Diyorum ki, Riçırd en azından son karede yakalıyo, kısmetse, inşallah biz de kaçmayan bi gelin bulucaz... Bu arada Riçırd için şöyle böyle diyorlar... İnanması güç.  
Yazan:hbasak | Tarih: 2007-11-24 12:18:50
Konu: yalçın ergir'den
Küçük derelerdir, büyük nehirleri oluşturan.
Küçük mutluluklar, küçük, küçücük derelerdir;
Büyük nehri ararken üzerinden atladığın
Arkana dönüp de bakmadığın...
.........
pek hoş.
Yazan:erguvanlar | Tarih: 2007-11-25 01:30:07
Konu: merhaba
Bir yazınızı güncel bloglarda görüp gelmiştim sayfanıza...takıldım kaldım...ve bugüne kadar bütün arşivinizin tamamını okudum,videolarınızı izledim. Sizi baya bi tanıdım yani. Artık bir yorum yazma zamanı geldi diye düşündüm en nihayetinde.Yazılarınızın bir çoğuna kahkahalarla güldüm. Bazı yazılarınız ise gülümsetti ve düşündürdü.Geçmişi hatırlatan yazılarınız oldu.Kendi imalatınız video çekimlerinizle Miami ye kadar uzandım.Piyano çalışınızı takdirle izledim. Golf sahasında gezintiye çıktım....vs...vs....kısacası ben bu sayfayı takibe aldım...bilginize... :)

bu arada bize de bekleriz ....
www.erguvanlar.blogcu.com
hoşçakalın
.........
Aman efendim, çok bahtiyar oldum birden bire... Bir kaç arkadaş dışında kimse uğramıyor diye düşünüyordum. Bir blog sahibine yapılabilecek en büyük iltifat "bütün arşivinizi okudum" denmesidir. Eee, o halde beni günlük hayatta bilenlerden ve bazı yakın akrabalarımdan da daha iyi tanıyorsunuz demektir... Çok sevindim, onur duydum. Ben de sizi tanımak isterim.
Sevgilerimle.  
Yazan:xLethex | Tarih: 2007-11-25 10:10:34
Konu: :)
tam da yorumu yazmaya başlarken kuşların cıvıltıları geldi kulağıma. daha iyi duyayım diye balkon kapısını açtım. pırıl pırıl bir hava. ona bakarken göle takıldı gözüm. sonra karla örtülmüş ve başı dumanlanmış Keremali dağına. gülümsedim.
geçen gün aldığım botlarla da dans etmiştim ben ;)
olmasını beklediğim şeyin olma süresi uzadıkça (ki bu benim girişimime, çabalamama bağlı bişey değil. olması gereken bişey işte. söyleyeyim aşk falan da değil ;) kendimi bu tür küçük mutluluklarla avutuyormuşum hissine kapılıyorum. öyle olmadığını bile bile gelip bu duygunun içime yerleşmesinden nefret ediyorum.
açıldım, döküldüm bloğuna, toplayıp gidiyorum gerisin geri.
özlemişim yazılarını Yec, daha sık uğramalıyım buraya.
........
Valla bir yazı gibi olmuş yorumun. Okudukça ben de seninle paylaştım o küçük mutlulukları. Aynıları hepimizde var, aynı korkular, boşluklar, beklemeler falan... Mutluluk hakkında söylenmiş her cümle biraz küstahlık gibi. Kendi haline bırakalım, aksın gitsin... 
Yazan:bunyaminakkaya | Tarih: 2007-12-20 22:00:41
Konu: DİLERİM
dilerim;
çok daha küçük mutluluklardan,
en kalıcı hazları alacak günler görürsün.
zira;
onca büyük mutluluk objesinden,
en basit insani hazzı alamayan
bir sürü hemcinsimiz var
şu dünyada.
.........
Evet, tanıyorum o hemcinlerimizi.
Umarım o günleri görürüm, çok güzel bir dilek bu.
Teşekkürler.

Hiç yorum yok: